Cinquanta universitaris participen en la quarta edició del Weekend Challenge

Una cinquantena d'universitaris han participat aquest cap de setmana en la quarta edició del Weekend Challenge, una iniciativa en la qual estudiants de diversos graus, dobles titulacions i màsters del TecnoCampus han compartit idees, han format equips i han desenvolupat projectes que poden esdevenir oportunitats reals de negoci. En l’edició d’enguany, s’han treballat un total de deu idees de negoci de diversos àmbits, entre els quals destaquen els sectors del turisme, l'esport i l'oci. 

Els equips van haver de desenvolupar, en aproximadament 48 hores, les diferents propostes, que prèviament havien seleccionat els mateixos estudiants el dissabte al matí. Per fer-ho, van comptar amb el suport d’un equip de mentors, que eren emprenedors i professionals de diversos àmbits que van guiar i assessorar els equips durant el procés. Diumenge a la tarda, cada grup va presentar el projecte davant d’un jurat, encarregat de seleccionar la proposta vencedora del Weekend Challenge 2016. El projecte guanyador ha estat Dogcit, un sensor d’activitat per a gossos. L’equip format per els estudiants Àlex Gómez, Adrián Boo, Marc Gaixas, Pau Josa i Jennifer Trejos tindrà la oportunitat de participar en la trobada d’emprenedoria a escala europea IntEnSem, que aquest any tindrà lloc a Alemanya. També es va entregar una menció especial als estudiants Víctor Pastor, Luis Vaz, Osvaldo Guggiari, Raquel Menéndez i Karen Videla, per al projecte Bags Out, un  servei de missatgeria especialitzar en compres de turistes. Entre tots els participants del Weekend Challenge, es va sortejar un mòbil Poppox patrocinat per la marca, que va guanyar l’estudiant Pau Josa.

El Weekend Challenge segueix la metodologia d’aprendre creant desenvolupada per Startup Weekend, una iniciativa impulsada per la Kauffman Foundation, en la qual des del 2007 han participat més de 100.000 emprenedors de 108 països.