L’empresa Bitlonia guanya un premi al Publifestival, que reconeix idees innovadores en el camp de la publicitat social

L’empresa Bitlonia, allotjada al parc del TecnoCampus, ha guanyat un premi al Publifestival 2016, el festival internacional de la publicitat social. En concret, ha estat la guanyadora dins de la categoria de millor estratègia en esdeveniment cultural per la seva campanya “La Mútua Kids”, un projecte conjunt amb la Mútua de Granollers. Els premis es van atorgar el passat 16 de juny al CaixaForum Barcelona, coincidint amb el desè aniversari del festival.

“La Mútua Kids” és una iniciativa social que va néixer amb l'objectiu d'acostar l'esport i la salut als més petits i als joves a través d’una cursa popular sense caire competitiu. Més de 300 persones van participar a la cursa, que va tenir lloc el 30 d'abril. El fundador de Bitlonia, Josep LLuís de Gabriel, afirma que presentar-se en un dels certàmens de publicitat social de referència en el món era una oportunitat per posar a prova l’equip però també una manera de fomentar una visió social en l’ús de les eines del màrqueting. A més, de Gabriel afirma que aquest premi significa un reconeixement a la seva feina: “Ens agrada pensar que les coses que fem, a més de ser rendibles per als nostres clients i apassionants per a nosaltres, tenen un sentit”. 

El Publifestival és el principal punt de trobada d’empreses i professionals del món de la comunicació amb un interès comú: el màrqueting amb causa i la publicitat social. En aquest sentit, aquests premis suposen el reconeixement a la màxima excel·lència de la creació publicitària en l’àmbit social. Segons el fundador de Bitlonia, és fonamental que des del sector publicitari es potenciï la sensibilització cap a causes socials ja que la publicitat mou el món: “La voluntat constructiva des del punt de vista social és una aposta necessària en tots els sectors".

Per compartir-ho amb la resta de comunitat TecnoCampus, l’empresa Bitlonia ofereix durant tot el mes de juliol un assessorament gratuït de com aplicar el nou Low Cost Marketing i l'oportunitat de rebre un diagnòstic totalment personalitzat.