"Internet és a l'ADN del Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals"

La coordinadora del Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals que s'imparteix al TecnoCampus, Trina Milan, destaca que aquest grau és "el que ofereix uns continguts més actualitzats i més en línia amb el que està passant en el món d'Internet". L'entorn digital, apunta, és clau per dur a terme bones campanyes de màrqueting, i "l'entorn digital és l'ADN d'aquest grau".

Trina Milan apunta que el treball amb les empreses des del primer moment és una de les claus d'aquests estudis, que persegueixen una alta inserció laboral dels que el cursen. En aquest sentit, remarca que el fet d'impartir-se en el TecnoCampus, on hi tenen la seu un centenar de companyies, fa que el contacte amb el món empresarial sigui constant. "Aquí no hi ha una col·laboració puntual amb les empreses, sinó una convivència permanent", remarca.

La doble titulació amb Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació permet que en només cinc anys s'obtinguin dues titulacions que obren el ventall als estudiants a l'hora de buscar feina o emprendre un projecte propi. Aquesta darrera possibilitat es potencia a a més al TecnoCampus amb altres aspectes com el programa InnoEmprèn Universitari.