El projecte de marquesines intel·ligents de Clear Channel, Alooha, CETEMMSA i TecnoCampus, al suplement Diners de La Vanguardia

El suplement Diners de La Vanguardia es feia ressò el passat 12 de maig del projecte per posar en marxa marquesines intel·ligents, i en el qual Mataró serà pionera. Les empreses Alooha, amb seu al TecnoCampus Mataró-Maresme, i Clear Channel España lideren el projecte, que té un pressupost de 600.000€ i que té com a objectiu desenvolupar nous dispositius urbans de comunicació interactiva (DUCi) . Aquests nous suports de mobiliari urbà introduiran dos conceptes innovadors: el seu format digital exterior i la capacitat de comunicació amb l’Administració (i a la inversa). Aquests suports permetran un accés diari i generalitzat dels ciutadans a serveis avançats de comunicació, especialment en la seva relació amb les administracions.

El director general de Clear Channel España, Alberto Cáceres, explica en aquesta entrevista al suplement Diners la importància del projecte. Cáceres va ser un dels signants de l'acord el mes de febrer. A la imatge, els signants de l'acord: Jorge Luna (Alooha), Cáceres (Clear Channel), Miquel Rey (TecnoCampus) i Anna Escoda (CETEMMSA).