Sessió sobre “growth hacking” o com aprofitar l’automatització en el màrqueting digital

Un grup d’estudiants de tercer curs del Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals organitza amb l’empresa Eresmarketing, allotjada al parc tecnològic, una sessió sobre growth hacking. Es tracta d'una tendència que arriba des dels Estats Units i que se centra en com multiplicar les vendes a través de l’automatització del màrqueting. La conferència tindrà lloc el proper dimarts 28 de febrer al TecnoCampus i anirà a càrrec del fundador d’Eresmarketing, Josep-Lluís de Gabriel. 

L’automatització del màrqueting es basa en l’ús de la tecnologia per realitzar accions comunicatives de manera automàtica sense la necessitat d’invertir-hi ni temps ni personal. En aquest sentit, a la sessió s’explicaran les cinc claus per poder aprofitar al màxim el nou cicle de coneixement econòmic i, perquè no, estalviar temps en les teves tasques de màrqueting per viure millor.

Aquesta col·laboració entre universitat i empresa s’emmarca dins de l’assignatura Disseny i Execució d’una Campanya de Màrqueting, impartida per la professora Thibisay González, que desafia els estudiants a elaborar una campanya de màrqueting i aplicar-la a una empresa real. L’equip d’estudiants que han dissenyat aquesta campanya són Antoni Ávila, Neus Moreno, Santiago Aguilar, Francesc Molina, Blanca Pérez, Jordina Sánchez y Alex Rodríguez, que afirmen que el fet que aquest projecte no sigui una simulació els estimula a esforçar-se encara més. “Volem demostrar que els coneixements que adquirim al grau, juntament amb l'ambició i la dedicació, ens poden portar a resultats excel·lents", apunta Jordina Sánchez.

Vull inscriure'm a la sessió!