El TecnoCampus participa en la posada en marxa de nous serveis d’atenció ciutadana a Mataró a través del WhatsApp

El TecnoCampus, a través del Centre de Transferència de Coneixement i el grup de recerca NetLAB, ha estat un actor clau per la posada en marxa de nous serveis d'atenció ciutadana a Mataró a trravés del Whatsapp. L'alcalde de Mataró, Joan Mora, ha presentat aquest matí noves funcionalitats del servei d’atenció ciutadana a través del sistema de missatgeria instantània, que l’administració va posar en marxa de manera pionera el juliol de 2013. L’alcalde i el cap d’Innovació de l’Ajuntament, Josep Pocurull, han ofert una roda de premsa per explicar els detalls de les noves possibilitats que ofereix el sistema, que a més és extrapolable a altres administracions.

A banda de comunicar-se amb l’Ajuntament, presentar queixes i realitzar alguns tràmits, els ciutadans poden sol·licitar continguts genèrics a través del WhatsApp de l’Ajuntament (687 200 100) sobre assumptes d’interès local a través de determinades paraules claus. La demanda d’informació a través d’aquestes paraules clau facilita una resposta automàtica, àgil i còmoda per als usuaris de telèfons mòbils intel·ligents, que poden fer la consulta des de qualsevol lloc i en qualsevol moment del dia. El missatge de resposta que envia l’Ajuntament pot estar presentat de diferents maneres: des d’un vincle a un lloc web a un enllaç a un document PDF, o un enllaç a un determinat contingut fotogràfic, cartogràfic, sonor o audiovisual.


Més informació: nota de premsa de l'Ajuntament i reportatge al TN Comarques (minut 15:15)