Nou servei per gestionar de manera online els tràmits acadèmics

El TecnoCampus activa l’e-Secretaria, un nou servei que permetrà a tots els estudiants de grau, màsters oficials i màsters i postgraus propis gestionar de manera online la majoria de tràmits acadèmics.
Els principals objectius de l’e-Secretaria són facilitar el procediment dels tràmits i reduir el consum del paper per contribuir a un desenvolupament sostenible. Ambdós objectius s’emmarquen en el Pla Estratègic 2022 d’apostar per la digitalització com a millora de l’experiència de servei.

En aquest sentit, a partir d’ara ja es poden sol·licitar digitalment gran part dels tràmits que fins ara es feien a través d’una instància que s'havia d’imprimir i lliurar al Punt d’Informació a l’Estudiant (PIE), tot i que aquest continuarà essent el punt de referència per demanar informació, i lliurar i recollir documentació.

A l’eCampus, dins el punt del menú “Tràmits acadèmics”, els estudiants poden consultar el llistat de tràmits, les seves especificacions i el seu procediment de tramitació.