Postgrau en Social Media i Màrqueting Digital. Títol propi de la UPF

El principal objectiu d'aquest postgrau és que l'alumne sigui capaç d'elaborar i gestionar de forma eficient un Pla de Social Media i Màrqueting Digital en un context professional.

S’adreça a graduats, professionals i emprenedors que desitgen especialitzar-se o completar la seva formació en l’entorn del Social Media i Màrqueting Digital, oferint una resposta professional a la demanda del mercat i les necessitats de les empreses.

Què hi aprendràs?

1. Domini de les tècniques del Social Media i Màrqueting Digital Especialització amb un programa constantment actualitzat que combina les tècniques del Màrqueting Digital i de Social Media amb una visió estratègica de l’empresa.

2. Professorat professional Equip de professorat format per professionals en actiu amb una àmplia experiència en l’àmbit del Social Media i el Màrqueting Digital.

3. Formació pràctica Metodologia “learning by doing”. Elaboració d’un Pla de Social Media i Màrqueting Digital durant el postgrau sobre un cas real.

4. Pràctiques i Borsa de Treball Possibilitat de fer pràctiques extracurriculars durant el postgrau mitjançant la Borsa de Treball del TecnoCampus.

5. Títol propi de la UPF Segell de qualitat de la Universitat Pompeu Fabra (UPF), la primera universitat de l’Estat en el rànquing U-Multirank. Preinscripció oberta fins al 20 de setembre. Per a més informació podeu consulta la pàgina web del postgrau o bé escriure un correu a formaciopermanent@tecnocampus.cat.