El programa té una metodologia pròpia que combina:

  • 1
    Assessorament d'experts

    L’assessorament d´experts amb una amplia trajectòria internacional, amb coneixement  pràctic i operatiu dels mercats exteriors. Mentors que han viscut en primera persona un procés d´internacionalització, que coneixen les dificultats que s´han d’afrontar i la manera de superar-les amb èxit.

  • Màrqueting digital 2
    Consultoria en màrqueting digital internacional

    Consultoria en màrqueting digital internacional. El canal online i les xarxes socials són instruments facilitadors del comerç internacional; amb aquest assessorament, definiràs un pla d'acció digital que reforçarà el pla de promoció internacional. 

  • 3
    Softlandings premium

    El servei “Softlandings premium”, una xarxa  exclusiva de parcs tecnològics i acceleradores internacionals que et posaran en contacte amb les 4 KEY´s que necessita conèixer qualsevol empresa que aborda un nou mercat: Key- companies, Key-people, Key- institutions, Key-investors. Els partners internacionals del Tecnocampus amb el seu profund coneixement de l’ecosistema local, identificaran i et presentaran les 4 k´s que necessita la teva empresa a cada mercat.

Les fases que aborda el programa són:

T’ajudarem a identificar els experts internacionals més adients, els que siguin més experts en el tipus d’activitat, sector i mercats que es volen abordar.

T’hi podràs reunir per validar l’afinitat i exposar els teus reptes. Posteriorment, escolliràs el consultor que més s’adapti a les teves necessitats i iniciareu el procés d’assessorament.

És el diagnòstic de potencial exportador de l’empresa.

De la mà del nostre expert en processos d´internacionalització, revisarem les diferents àrees de la teva empresa, els productes o serveis i les necessitats de l’empresa en funció de l’etapa d’internacionalització en què es trobi. 

Conjuntament, i en base a la visió estratègica i l’experiència pràctica i operativa de l'expert, dissenyareu el pla d’internacionalització, el full de ruta que reflectirà la teva estratègia internacional. A més a més, comptaràs també amb l'assessorament d'un expert en màrqueting digital internacional que t'ajudarà a desenvolupar l'estratègia digital internacional.

Una vegada elaborat el Pla de Promoció Internacional, el posaràs en pràctica en un dels teus mercats prioritaris. Tot amb assessorament personalitzat.

Identificareu els canals i les empreses concretes que encaixen amb els productes i serveis específics de l’empresa.

Podràs gaudir dels servei de “softlandings premium”, amb els parc que t’interessi en funció dels mercats seleccionats, que et permetrà, amb l´ajut dels experts locals del mercat de destí, identificar i connectar amb les 4 K´s ( Key people, Key institutions, key investors, key companies)

Viatjaràs acompanyat d’un consultor d’internacionalització, que et farà més fàcil el viatge, posant al teu abast la seva experiència en el mercat i el país.

Disposaràs també d’un lloc de treball físic gratuït, per treballar de manera còmode durant l’estada i fer networking amb la resta d’empreses del parc. 

Una de les fases crítiques de qualsevol procés d´internacionalització és el tancament de l’acord de col·laboració amb els partners. Un bon acord és sinònim d’una relació llarga, estable i profitosa per a ambdues parts.

Des del programa, el teu consultor sènior t’ajudarà a tancar els primers acords amb les empreses i institucions que, prèviament, has visitat, i t’ajudarà a definir el marc de relació des del punt de vista jurídic.

Per altra banda, el consultor t´ajudarà a consolidar la relació amb el nou partner internacional, mitjançant un seguiment  precís de les primeres operacions.

Contacta amb nosaltres i resoldrem qualsevol dubte que puguis tenir

Contactar