Dates: del 3 d'abril al 29 de maig de 2018
Dies de la setmana: dimarts i dijous
Horari: 18:30 a 21:30h
Durada: 50 hores
Preu: 510 €


Presentació

Amb aquest curs el participant aprendrà les tècniques i eines per a la creació, cura i gestió de continguts digitals en la web. Al llarg del curs treballarà directament sobre les plataformes digitals més conegudes i desenvoluparà un mini projecte aplicant els coneixements apresos.

Aquest curs correspon a un dels mòduls del Postgrau en Social Media i Màrqueting Digital, organitzat per l’Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del Tecnocampus, i pot ser convalidable en cas de voler cursar el Postgrau sencer.

Dirigit a

  • Llicenciats, professionals i emprenedors que desitgen especialitzar-se o completar la seva formació en l’entorn del Social Media i Màrqueting Digital, oferint una resposta professional a la demanda del mercat i les necessitats de les empreses.
  • Alumnes estrangers interessats en una formació de qualitat amb titulació pròpia de la  Universitat Pompeu Fabra.

Objectius

  • Formar en l’ús professional i corporatiu de les noves tecnologies
  • Generar coneixement sobre la gestió de les diferents eines disponibles a la Web 2.0.