Coordinació

Pedro Rojas:(@seniormanager), Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses amb Especialització en Finances i Postgrau en Community Management per EAE Business School. Consultor en Social Media Màrqueting i Estratègia Digital a theplancompany.com. Professor del Máster en Màrqueting Digital i RR.HH. 2.0 a diferents universitats i escoles de negoci de Espanya, així com autor dels llibres, “Community Management para Dummies” i “Community Management en una semana” d’Editorial Planeta, “Reclutamiento y Selección 2.0” d’Editorial UOC i co-autor de "Cómo preparar un Plan de Social Medial Márqueting". Edit. Planeta. Modera el Blog: pedrorojas.es

María Redondo:(@mariaredondo) És Consultora en Estratègia Digital a theplancompany.com i especialista en plans de Social Media per a empreses. Directora Acadèmica de l’Institut de Formació Nidec (IFN) i Directora del programa de Social Media Management a Inesdi Digital Business School. És professora en matèries digitals en diverses universitats i escoles de negoci d’Espanya, així com ponent professional i conferenciant habitual a esdeveniments relacionats amb el Social Media i el Màrqueting Digital. És co-autora del llibre: "Cómo preparar un Plan de Social Medial Márqueting". Edit. Planeta. Modera el Blog: mariaredondo.com

Professorat

Pepe Romera (@romerapepe): Enginyer Tècnic en Telecomunicacions a la branca de So i Imatge. Avid Certified Instructor des de 2013 i apassionat de la comunicació, combina la seva feina en videomàrqueting, gestionant la comunicació en vídeo per a diferents marques i empreses amb la seva faceta de speaker i col•laborador per a diferents mitjans, com Cadena SER o Valencia Radio. Des de 2008 imparteix classe presencial i a distància a diferents Universitats i centres de formació, tant a Espanya com a Llatinoamèrica. Autor de diferents publicacions relacionades amb material, creador i director del FastFilmFest, 1er festival internacional de vídeos realitzats en Vine.
 
Víctor Gay Zaragoza: Escriptor i expert en Storytelling. Cofundador de la consultora Koerentia, ha sigut formador i ha liderat projectes de persones per a algunes de les organitzacions líders a Europa i Llatinoamèrica. Amb 27 anys va publicar el seu primer llibre, “Filosofia Rebel” (Editorial Kairós), elogiat per la crítica literària. La seva segona obra “50 llibres que canviaran la teva vida” (Alienta) va arribar al nº 1 dels més venuts a amazon.es.  L´octubre de 2015 ha publicat la novel•la històrica “El defensor” (Columna y Suma de letras).
  
Christian Delgado Von Eitzen (@christiandve):  Enginyer en telecomunicacions. Consultor i assessor d´empreses sobre tecnologia, webs i innovació. Formador i ponent a escoles de negoci, universitats, entitats de diferents sectors I empreses. Manté el seu blog, http://christiandve.com des de 2002. Sempre investigant i intentant trobar el costat pràctic de la tecnologia per a millorar la vida i les empreses.
 
Clara Montesinos: Publicista immersa al món dels influencers. Cofounder i CMO d´Influencity. Treballant des de fa més de 15 anys en comunicació. L'apassiona la ràdio amb la que sempre, d’una manera o altra, està vinculada. Ara dirigint ¡A la de tres! A Play Radio.

Armando Liussi  Depaoli:  Especialista en gestió de la reputació i resolució de crisis, amb més de 20 anys com Dircom i consultor en Comunicació Corporativa. Enginyeria en sistemes (UTN Argentina), postgraus en Màrqueting Estratègic i Comunicació Corporativa (PNUD / Italia). Fundador d´Incubame, ICB, 2Shareworld, CTT, Bridgewold, Digital Signane Club, Professor de Màster de Màrqueting Digital en universitats i escoles de negoci, és coautor de Mobile Communications 2012 (GRiD / UVic). Pare orgullós, fan dels esports nàutics. Escriu a http://mandomando.com
 
María Redondo (@mariaredondo): És Consultora en Estratègia Digital a theplancompany.com i especialista en plans de Social Media per a empreses. Professora en matèries digitals en diverses universitats i escoles de negoci a Espanya, així com ponent professional i conferenciant habitual en esdeveniments relacionats amb Social Media i Màrqueting Digital. Ciències Polítiques. Postgraus en Comunicació Corporativa i Gestió de Persones. És coautora del llibre: "Com preparar un Pla de Social Media Màrqueting". Editorial Planeta. Apassionada pel mar, per la productivitat personal i per la fotografia.