Dates: del 4 de juliol al 11 de juliol de 2019
Dies de la setmana: dimarts i dijous
Horari: 18:30 a 21:30h
Durada: 5 ECTS/ 50 hores
Preu: 433,35 € + taxes

Aquest curs correspon a un dels mòduls del Postgrau en Social Media i Màrqueting Digital, organitzat per l’Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del Tecnocampus, i pot ser convalidable en cas de voler cursar el Postgrau sencer.

Presentació

El repte d'emprendre un nou negoci en l'economia d'avui moltes vegades comença amb la creació d'empreses digitals. En aquest curs coneixerem les directrius fonamentals per iniciar un negoci en entorns digitals i coneixerem casos pràctics de emprenedoria 2.0.

Dirigit a

  • Llicenciats, professionals i emprenedors que desitgen especialitzar-se o completar la seva formació en l’entorn del Social Media i Màrqueting Digital, oferint una resposta professional a la demanda del mercat i les necessitats de les empreses.
  • Alumnes estrangers interessats en una formació de qualitat amb titulació associada al TCM i a la Universitat Pompeu Fabra (com centre adscrit a aquesta universitat).

Objectius

Formar en l’ús professional i corporatiu de les noves tecnologies pel desenvolupament d’un projecte emprenedor.