Coordinació

Pedro Rojas:(@seniormanager), Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses amb Especialització en Finances i Postgrau en Community Management per EAE Business School. Consultor en Social Media Màrqueting i Estratègia Digital a theplancompany.com. Professor del Máster en Màrqueting Digital i RR.HH. 2.0 a diferents universitats i escoles de negoci de Espanya, així com autor dels llibres, “Community Management para Dummies” i “Community Management en una semana” d’Editorial Planeta, “Reclutamiento y Selección 2.0” d’Editorial UOC i co-autor de "Cómo preparar un Plan de Social Medial Márqueting". Edit. Planeta. Modera el Blog: pedrorojas.es


María Redondo:(@mariaredondo) És Consultora en Estratègia Digital a theplancompany.com i especialista en plans de Social Media per a empreses. Directora Acadèmica de l’Institut de Formació Nidec (IFN) i Directora del programa de Social Media Management a Inesdi Digital Business School. És professora en matèries digitals en diverses universitats i escoles de negoci d’Espanya, així com ponent professional i conferenciant habitual a esdeveniments relacionats amb el Social Media i el Màrqueting Digital. És co-autora del llibre: "Cómo preparar un Plan de Social Medial Márqueting". Edit. Planeta. Modera el Blog: mariaredondo.com
 

Professorat

Rosa Ayari: Ing. Tècnica en Informàtica i Gestió, amb Especialització en capacitació per a professionals no docents i un Postgrau en Community Manager. Especialista en Màrqueting Digital i Social Mitja Màrqueting, assessora i gestiona comptes de diferents empreses i start-up a Espanya. Amb experiència en empreses com Young and Rubicam, Nosotras.com, Arquideas, entre unes altres. Amb experiència docent en el Màster de Direcció comercial i Màrqueting Digital de MBA Business School, Màster en Turisme de l'Institut Canari de Turisme i professora en el Postgrau de Community Management de la Universitat Europea de Canàries.

Emprenedor convidat