Dates: del 16 de gener al 29 de març de 2018
Dies de la setmana: dimarts i dijous
Horari: 18:30 a 21:30h
Durada: 50 hores
Preu: 510 €
 

Presentació

Un dels principals reptes dels professionals i de les empreses avui dia és saber actuar dins del context d'Internet en termes econòmics i estratègics.

La demanda professionals amb capacitats per gestionar de forma estratègica la presència corporativa a Internet és cada vegada més creixent. Aquest canal de venda a través d'Internet, es converteix dia a dia en un requisit per a les empreses i és necessari dissenyar plans comercials que aprofitin al màxim les eines d'anàlisis, mesurament i monitoratge.

En aquest curs, aprendrem a manejar eines imprescindibles per a la gestió dels nostres negocis digitals. A través d'un projecte pràctic, aplicarem les tècniques que ens permetin identificar a temps situacions d'oportunitat per poder desenvolupar estratègies de negoci digitals efectives i reeixides.

Aquest curs correspon a un dels mòduls del Postgrau en Social Media i Màrqueting Digital, organitzat per l’Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del Tecnocampus, i pot ser convalidable en cas de voler cursar el Postgrau sencer.

Dirigit a

  • Llicenciats, professionals i emprenedors que desitgen especialitzar-se o completar la seva formació en l’entorn del Social Media i Màrqueting Digital, oferint una resposta professional a la demanda del mercat i les necessitats de les empreses.
  • Alumnes estrangers interessats en una formació de qualitat amb titulació pròpia de la Universitat Pompeu Fabra.

Objectius

  • Generar coneixement sobre la gestió de les diferents eines disponibles a la Web 2.0.
  • Desenvolupar la competència analítica i estratègica que permeti gestionar les principals Xarxes Socials, les plataformes 2.0 i la resta d'eines associades des d’una visió empresarial.
  • Conèixer els objectius, l’estratègia i l’operativa que es pot desenvolupar amb les eines de Social Media i Màrqueting Digital en funció dels objectius de l’empresa.
  • Conèixer les principals estratègies de seguiment emprades per monitoritzar i analitzar l’activitat desenvolupada per una empresa 2.0.