Coordinació

Pedro Rojas:(@seniormanager) Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses amb Especialització en Finances i Postgrau en Community Management per EAE Business School. Consultor en Social Media Màrqueting i Estratègia Digital a theplancompany.com. Professor del Máster en Màrqueting Digital i RR.HH. 2.0 a diferents universitats i escoles de negoci de Espanya, així com autor dels llibres, “Community Management para Dummies” i “Community Management en una semana” d’Editorial Planeta, “Reclutamiento y Selección 2.0” d’Editorial UOC i co-autor de "Cómo preparar un Plan de Social Medial Márqueting". Edit. Planeta. Modera el Blog: pedrorojas.es
 
María Redondo:(@mariaredondo) És Consultora en Estratègia Digital a theplancompany.com i especialista en plans de Social Media per a empreses. Directora Acadèmica de l’Institut de Formació Nidec (IFN) i Directora del programa de Social Media Management a Inesdi Digital Business School. És professora en matèries digitals en diverses universitats i escoles de negoci d’Espanya, així com ponent professional i conferenciant habitual a esdeveniments relacionats amb el Social Media i el Màrqueting Digital. És co-autora del llibre: "Cómo preparar un Plan de Social Medial Marketing". Edit. Planeta. Modera el Blog: mariaredondo.com

Professorat

Ari Vigueras (@ARiVigueras) 
Llicenciada en Psicologia i Psicopedagogia per la UAB, amb Màster en Formació de Persones Adultes a la mateixa universitat i Postgrau en Social Media Management a Inesdi. Actualment Social Media Manager de PIMES i Micro-PIMES a diferents sectors a The Plan Company, formadora en vàries matèries relacionades amb el Social Media, Marca Personal i l´Orientació Professional en entitats públiques, privades i Universitats.

María Redondo (@mariaredondo): És Consultora en Estratègia Digital a theplancompany.com i especialista en plans de Social Media per a empreses. Professora en matèries digitals en diverses universitats i escoles de negoci a Espanya, així com ponent professional i conferenciant habitual en esdeveniments relacionats amb Social Media i Màrqueting Digital. Ciències Polítiques. Postgraus en Comunicació Corporativa i Gestió de Persones. És coautora del llibre: "Com preparar un Pla de Social Media Màrqueting". Editorial Planeta. Apassionada pel mar, per la productivitat personal i per la fotografia.
 
Javier Gosende (@javiergosende): Javier és consultor, formador en Màrqueting Online i especialista en posicionament en cercadors, analítica web i xarxes socials. 10 anys gestionant campanyes SEO i SEM per a empreses a Espanya i Llatinoamèrica. Professor a Fundesem Business School. Publica a www.javiergosende.com
 
Carles Gili:  CEO de Metacom, Agència de Inbound Màrqueting. Va saltar al món professional com a Freelance, sota la seva marca personal i com a Expert en SEO i SEM. En clau Acadèmica, ha combinat el món de la Comunicació, Investigació i Telecomunicacions. És Enginyer Tècnic de Telecomunicacions per la UAB, té el Grau de Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Ramón Llull i ha realitzat un Màster en ITM (Investigació i Tècniques de Mercat) per la UAB. L'apassiona la Publicitat i la Comunicació, tant online com offline, és especialista en SEO (Posicionament Web) i SEM (Publicitat a Buscadors), segueix escrivint en el seu blog sota la seva marca personal i en el blog de l’empresa. Redacta articles professionals i algun que altre del seu entorn personal, ja que “per alguna cosa és el meu blog”.
 
Gemma Llopart (@Gemmllm): Diplomada en Ciències Empresarials, i en Investigació i Tècniques de Mercat. Màster en Màrqueeting Directe i Digital. És experta en Digital Analytics & Business Intelligence. Desenvolupa estratègies per a la identificació i qualificació de leads, i implementa els processos d'analítica digital, monitorització de xarxes socials, SEM, SEO, CRM i estratègies digitals a Lavinia Interactiva.
 
Berta Hernández Lladó: Llicenciada en comunicació audiovisual i especialitzada en Màrqueting, ha desenvolupat la seva carrera professional en l'àmbit online. Fa 3 anys que treballa a InboundCycle, agència pionera de l'Inbound Marketing a Espanya, on ha pogut conèixer aquesta nova metodologia (o hauríem de dir-ne filosofia?) en profunditat. Actualment és la responsable de Màrqueting de l'agència i ha pogut treballar amb clients com Bayer, Oxfam Intermón, Grupo Planeta i Simon, entre d'altres.
 
Iñaki Tovar (@seomental):  Consultor i Formador de Màrqueeting Digital en diversos màsters universitaris i escoles de negocis. Responsable de Màrqueting i estratègies online a Webpositer, agència especialitzada en SEO, CRO i xarxes socials. Al capdavant de la Start-Up Ready4Social i enredat en projectes com WebConversionMaster.com i TuitEvent.com. Organitzador de l’event Murcia ¡Qué Digital Eres!
 
Armando Liussi  Depaoli:  Especialista en gestió de la reputació i resolució de crisis, amb més de 20 anys com Dircom i consultor en Comunicació Corporativa. Enginyeria en sistemes (UTN Argentina), postgraus en Màrqueting Estratègic i Comunicació Corporativa (PNUD / Italia). Fundador d´Incubame, ICB, 2Shareworld, CTT, Bridgewold, Digital Signane Club, Professor de Màster de Màrqueting Digital en universitats i escoles de negoci, és coautor de Mobile Communications 2012 (GRiD / UVic). Pare orgullós, fan dels esports nàutics. Escriu a http://mandomando.com