Dates: del 31 de maig al 21 de juny de 2018
Dies de la setmana: dimarts i dijous
Horari: 18:30 a 21:30h
Durada: 50 hores
Preu: 510 €


Presentació

ORM són les sigles que signifiquen Online Reputation Management i tenen a veure amb la gestió i monitoratge de la reputació online de la nostra marca personal o corporativa. Aquesta és una de les tasques més delicades i prioritàries quan hem decidit tenir una presència a Internet. En aquest curs, a més d'aprendre a aplicar les eines que ens permetin fer un seguiment a la nostra marca en la web, aprendrem a gestionar les crisi i/o els atacs a la reputació corporativa.

Coneixerem els diferents indicadors de mesurament i aprendrem a crear quadres de comandament per al mesurament de la nostra reputació digital.

Aquest curs correspon a un dels mòduls del Postgrau en Social Media i Màrqueting Digital, organitzat per l’Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del Tecnocampus, i pot ser convalidable en cas de voler cursar el Postgrau sencer.

Dirigit a

  • Llicenciats, professionals i emprenedors que desitgen especialitzar-se o completar la seva formació en l’entorn del Social Media i Màrqueting Digital, oferint una resposta professional a la demanda del mercat i les necessitats de les empreses.
  • A alumnes estrangers interessats en una formació de qualitat amb titulació associada al TCM i a la Universitat Pompeu Fabra (com centre adscrit a aquesta universitat).

Objectius

  • Conèixer les principals estratègies de seguiment emprades per monitoritzar i analitzar l’activitat desenvolupada per una empresa 2.0.
  • Generar coneixement sobre la gestió de les diferents eines disponibles a la Web 2.0 per mesurar la reputació online