Coordinació

Pedro Rojas:(@seniormanager) Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses amb Especialització en Finances i Postgrau en Community Management per EAE Business School. Consultor en Social Media Màrqueting i Estratègia Digital a theplancompany.com. Professor del Máster en Màrqueting Digital i RR.HH. 2.0 a diferents universitats i escoles de negoci de Espanya, així com autor dels llibres, “Community Management para Dummies” i “Community Management en una semana” d’Editorial Planeta, “Reclutamiento y Selección 2.0” d’Editorial UOC i co-autor de "Cómo preparar un Plan de Social Medial Márqueting". Edit. Planeta. Modera el Blog: pedrorojas.es
 
 María Redondo:(@mariaredondo) És Consultora en Estratègia Digital a theplancompany.com i especialista en plans de Social Media per a empreses. Directora Acadèmica de l’Institut de Formació Nidec (IFN) i Directora del programa de Social Media Management a Inesdi Digital Business School. És professora en matèries digitals en diverses universitats i escoles de negoci d’Espanya, així com ponent professional i conferenciant habitual a esdeveniments relacionats amb el Social Media i el Màrqueting Digital. És co-autora del llibre: "Cómo preparar un Plan de Social Medial Márqueting". Edit. Planeta. Modera el Blog: mariaredondo.com

Professorat

Selva Orejón (@selvaorejon): Llicenciada en Ciències de la Comunicació, especialitat de Publicitat i Relacions Públiques a la Universitat Ramon Llull - Facultat Blanquerna, especialitzada en gestió de comunicació corporativa online. Màster en Business Organization and Environment a la seu espanyola de la Universitat de Cambridge. És Directora executiva i fundadora de Onbranding, Cofundadora de AERCO-PSM. És experta en Reputació i protecció de marques personals i comercials, Social Media Intelligence i Ciber Investigació.

Armando Liussi  Depaoli:  Especialista en gestió de la reputació i resolució de crisis, amb més de 20 anys com Dircom i consultor en Comunicació Corporativa. Enginyeria en sistemes (UTN Argentina), postgraus en Màrqueting Estratègic i Comunicació Corporativa (PNUD / Italia). Fundador d´Incubame, ICB, 2Shareworld, CTT, Bridgewold, Digital Signane Club, Professor de Màster de Màrqueting Digital en universitats i escoles de negoci, és coautor de Mobile Communications 2012 (GRiD / UVic). Pare orgullós, fan dels esports nàutics. Escriu a http://mandomando.com
 
María Redondo (@mariaredondo): És Consultora en Estratègia Digital a theplancompany.com i especialista en plans de Social Media per a empreses. Professora en matèries digitals en diverses universitats i escoles de negoci a Espanya, així com ponent professional i conferenciant habitual en esdeveniments relacionats amb Social Media i Màrqueting Digital. Ciències Polítiques. Postgraus en Comunicació Corporativa i Gestió de Persones. És coautora del llibre: "Com preparar un Pla de Social Media Màrqueting". Editorial Planeta. Apassionada pel mar, per la productivitat personal i per la fotografia.
 
ARi Vigueras (@ARiVigueras): Llicenciada en Psicologia i Psicopedagogia per la UAB, amb Màster en Formació de Persones Adultes a la mateixa universitat i Postgrau en Social Media Management a Inesdi. Actualment Social Media Manager de PIMES i Micro-PIMES a diferents sectors a The Plan Company, formadora en vàries matèries relacionades amb el Social Media, Marca Personal i l´Orientació Professional en entitats públiques, privades i Universitats.