Dates: 18 d’octubre de 2016 al 19 gener de 2017
Dies de la setmana: dimarts i dijous
Horari: 18:30 a 21:30h
Durada: 66 hores
Preu: 510 €
Inscripció: Entra

Aquest curs correspon a un dels mòduls del Postgrau en Social Media i Màrqueting Digital, organitzat per l’Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del Tecnocampus, i pot ser convalidable en cas de voler cursar el Postgrau sencer.

Presentació

Internet s'ha convertit en el mitjà per antonomàsia per al desenvolupament de qualsevol activitat econòmica i social. Avui dia les empreses no solament han d'estar presents sinó que han de saber actuar dins d'aquest context en termes econòmics i estratègics.

Cada vegada és més creixent la demanda de perfils professionals amb capacitats per gestionar de forma estratègica les xarxes socials. Aquestes eines, no només serveixen per a la gestió comercial, sinó també per generar i difondre el valor corporatiu, relacionar-se amb els seus interlocutors i fins i tot com a vehicle per reclutar nou personal.

Dirigit a

Llicenciats, professionals i emprenedors que desitgen especialitzar-se o completar la seva formació en l’entorn del Social Media i Màrqueting Digital, oferint una resposta professional a la demanda del mercat i les necessitats de les empreses.

A alumnes estrangers interessats en una formació de qualitat amb titulació pròpia de la  Universitat Pompeu Fabra.

Objectius

- Formar en l’ús professional i corporatiu de les noves tecnologies  pel desenvolupament i execució de plans estratègics en Social Media i Màrqueting Digital.
- Generar coneixement sobre la gestió de les diferents eines disponibles a la Web 2.0.
- Dominar professionalment la gestió de les Xarxes Socials.