Dates: del 17 d'octubre de 2017 fins l'11 de gener de 2017
Dies de la setmana: dimarts i dijous
Horaris: dimarts de 19h a 22h i dijous de 18:30h a 21:30h
Durada: 66 hores
Preu: 510 €
Inscripció: enviar correu a formaciopermanent@tecnocampus.cat

Aquest curs correspon a un dels mòduls del Posgrau en Social Media i Màrqueting Digital, organitzat per l'Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa del Tecnocampus, i pot ser convalidable en cas de voler cursar el Postgrau sencer.
 

Presentació

Internet s'ha convertit en el mitjà per antonomàsia per al desenvolupament de qualsevol activitat econòmica i social. Avui dia les empreses no solament han d'estar presents sinó que han de saber actuar dins d'aquest context en termes econòmics i estratègics.
 
Cada vegada és més creixent la demanda de perfils professionals amb capacitats per gestionar de forma estratègica les xarxes socials. Aquestes eines, no només serveixen per a la gestió comercial, sinó també per generar i difondre el valor corporatiu, relacionar-se amb els seus interlocutors i fins i tot com a vehicle per reclutar nou personal.

Dirigit a

  • Llicenciats, professionals i emprenedors que desitgin especialitzar-se o completar la seva formació a l'entorn del Social Media i Màrqueting Digital oferint una resposta a la demanda del mercat i les necessitats de les empreses en la gestió de plataformes digitals.
  • Alumnes estrangers interessats en una formació de qualitat amb una titulació associada al TecnoCampus i a la Universitat Pompeu Fabra (com a centre adscrit a aquesta universitat).

Objectius

  • Formar en l'ús professional i corporatiu de les noves tecnologies per al desenvolupament i execució de plans estratègics en Social Media.
  • Generar coneixement sobre la gestió de les diferents eines disponibles a la Web 2.0.
  • Dominar professionalment la gestió de les Xarxes Socials.