Coordinació

Pedro Rojas: (@seniormanager), Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses amb Especialització en Finances i Postgrau en Community Management per EAE Business School. Consultor en Social Media Màrqueting i Estratègia Digital a theplancompany.com. Professor del Máster en Màrqueting Digital i RR.HH. 2.0 a diferents universitats i escoles de negoci de Espanya, així com autor dels llibres, “Community Management para Dummies” i “Community Management en una semana” d’Editorial Planeta, “Reclutamiento y Selección 2.0” d’Editorial UOC i co-autor de "Cómo preparar un Plan de Social Medial Márqueting". Edit. Planeta. Modera el Blog: pedrorojas.es

María Redondo: (@mariaredondo) És Consultora en Estratègia Digital a theplancompany.com i especialista en plans de Social Media per a empreses. Directora Acadèmica de l’Institut de Formació Nidec (IFN) i Directora del programa de Social Media Management a Inesdi Digital Business School. És professora en matèries digitals en diverses universitats i escoles de negoci d’Espanya, així com ponent professional i conferenciant habitual a esdeveniments relacionats amb el Social Media i el Màrqueting Digital. És co-autora del llibre: "Cómo preparar un Plan de Social Medial Márqueting". Edit. Planeta. Modera el Blog: mariaredondo.com

Professorat

L'equip de professorat del Postgrau està format per professionals i acadèmics amb una àmplia experiència en els àmbits del Social Media i el Màrqueting Digital.


María Redondo (@mariaredondo): És Consultora en Estratègia Digital a theplancompany.com i especialista en plans de Social Media per a empreses. Professora en matèries digitals en diverses universitats i escoles de negoci a Espanya, així com ponent professional i conferenciant habitual en esdeveniments relacionats amb Social Media i Màrqueting Digital. Ciències Polítiques. Postgraus en Comunicació Corporativa i Gestió de Persones. És coautora del llibre: "Com preparar un Pla de Social Media Màrqueting". Editorial Planeta. Apassionada pel mar, per la productivitat personal i per la fotografia.
 
Pedro Rojas (@seniormanager): Consultor en Social Media Marketing i Estratègia Digital a theplancompany.com. Professor de Màster en Màrqueting Digital i RR.HH. 2.0 en diferents universitats i escoles de negoci d'Espanya, així com autor dels llibres, "Community Management per Dummies" i "Community Management en una setmana" d'Editorial Planeta, "Reclutament i selecció 2.0" d'Editorial UOC i coautor de "Com preparar un Pla de Social Media Marketing ". Editorial Planeta. Modera el blog: pedrorojas.es
 
Guillem Recolons (@guillemrecolons): Guillem Recolons ajuda a dibuixar futurs, i ho fa humanitzant empreses. Forma part de Soymimarca com a soci fundador i consultor de Personal Branding. Bona part de la seva carrera professional ha tingut lloc en l'entorn de la publicitat, en empreses com Tiempo/BBDO, J.Walter Thompson, Bassat & Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Altraforma o TVLowCost. Professor associat del Postgrau en Personal Branding de Blanquerna Comunicació (URL), professor eventual del Màster en Direcció en Comunicació Empresarial de la UAB. En l’aspecte social, és voluntari i membre del patronat de la Fundació La Salut Alta (Badalona) que ajuda a créixer nens amb risc d’exclusió. Escriu regularment sobre gestió de marca personal al blog www.guillemrecolons.com, també al blog www.soymimarca.com, i col•labora habitualment amb Expansión, Puro Marketing, Infojobs i a diversos sites com a bloguer convidat.
 
Àlex López: Director a Sartia. Formador de Linkedin a diferents escoles de negoci IESE, IE, EADA, EAE, INESDI o Universitat de la Salle. Màster en Direcció Comercial i Màrqueting per EAE. Consultor i formador en Linkedin amb més de 500 empreses formades, entre les quals destaquen: Carrefour, KPMG. Laboratoris Ferrer, Boehringer Ingelheim, Barcardí, Condis, Boboli, Toyota , Seur, Nutrexpa, Repsol,Cepsa o Banc de Sabadell.
 
Jose Antonio Jove (@Joseantoniojove): Especialista en desenvolupament de marca i negoci en entorns online, amb una formació i experiència vinculada a la gestió i estratègia. És docent i formador en tecnologies de la informació i especialista en planificació estratègica i tàctica de mitjans, en estratègies de Social Media, Branding, Màrqueting i Comunicació, gestió de Blogs, Xarxes Socials, SEM i SEO.
 
Dolors Reig (@dreig): Llicenciada en Psicologia, Postgrau en Inserció sociolaboral, Màster en Criminologia, Màster en multimèdia, disseny i desenvolupament web, reprenent actualment el de Doctorat en Societat del Coneixement de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). És editora principal de El Caparazón, conferenciant en diferents esdeveniments, jornades, congressos sobre Social Media, Innovació a Espanya, resta d'Europa, EUA i Amèrica Llatina. Consultora per a diferents empreses i administracions públiques en temes de Social Media - Xarxes Socials. Autora de "Socionomia".
 
Jeroen Sangers: Fundador del Canasto formador i mentor artesà especialitzat en millorar el rendiment de professionals, equips de treball i organitzacions mitjançant les modernes tècniques de productivitat i col•laboració.
 
Jeroen té una sòlida experiència en consultoria, negocis i TIC. Ha gestionat projectes de millora per a empreses multinacionals com KLM, ABN-Amro, Repsol i LG-Philips i a més té una àmplia experiència treballant amb PIMES i autònoms.