Arrenca la tercera edició del Postgrau en Social Media i Màrqueting Digital

El dimarts 18 d’octubre van començar el curs els vint estudiants del Postgrau en Social Media i Màrqueting Digital. La tercera edició d’aquest postgrau compta amb cinc antics estudiants del TecnoCampus i sis estudiants estrangers, provinents de Veneçuela, Brasil, Perú i Mèxic.

Es tracta d’un postgrau organitzat per l’Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa pensat per a graduats, professionals i emprenedors que desitgen especialitzar-se o completar la seva formació en l’àmbit digital. L’objectiu del curs, amb un vessant molt pràctic, és proporcionar eines i tècniques als estudiants perquè siguin capaços d’elaborar i gestionar de manera eficient un pla de màrqueting digital en un context professional. Per aquest motiu, aquest any es destinen més hores a treballar en l’elaboració d’una estratègia Social Media en grups reduïts i tutories personalitzades.

Per altra banda, aquesta setmana ha començat el Postgrau en Projectes Transmèdia, impulsat per l’Escola Superior Politècnica. Un total de catorze persones s’han inscrit en la segona edició d’aquest postgrau online per aprendre a generar projectes transmèdia en un nou entorn digital i mediàtic al voltant de les noves tecnologies de la informació i la comunicació. L’objectiu dels projectes transmèdia és comunicar a través de diversos mitjans, expandint-ne el contingut segons les possibilitats d’interacció i les característiques de cada mitjà.