La SPAM i l’Agència d’Internet Marketing Bitlonia.com, allotjada al TecnoCampus,  posen en marxa un concurs a partir del 17 de maig a la pàgina de Facebook, www.facebook.com/protectoramataro, sota el lema “Ajuda’ns a ser adoptats!”. L’objectiu del concurs és augmentar els amics virtuals de la protectora per donar a conéixer al màxim nombre de persones la realitat en la qual viuen els animals abandonats.

Bitlonia.com ha ideat la campanya 2.0 de la protectora. Les persones que hi participin entraran en un sorteig que acabarà el 15 de juny i tindran la possibilitat de guanyar un kit d’alimentació de la gama Advance patrocinat per Affinity Petcare per a la seva mascota i un curs d’obediència bàsica a l’Escola Solidària Daina de la protectora. A més, el guanyador es convertirà en el protagonista d’un vídeo viral inspirat en tota aquesta campanya.

Aquesta acció 2.0 és una campanya totalment solidària que Bitlonia.com ofereix a la SPAM. Aquesta empresa es dedica a fer rentable la presència de les empreses a Internet i està ubicada al Parc Tecnològic Tecnocampus de Mataró.

Actualment, la pàgina del facebook de la SPAM compta amb la bona xifra de 15.000 amics. No obstant, la situació de crisi econòmica juntament amb el fet que l’abandonament d’animals no s’atura, empeny la protectora a aprofitar noves idees com la d’aquesta campanya 2.0.

Només donant-se a conéixer la SPAM podrà continuar aplicant en els seus refugis una filosofia proteccionista, que passa per donar una oportunitat a tots els animals, tant si estan malalts, siguin grans d’edat o tinguin un aspecte físic que els dificulti la seva adopció.


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

El professor Eloi Serrano defensa una tesi doctoral sobre economia social