El Club de Màrqueting i el Grau de Màrqueting i Comunitats Digitals uneixen esforços

L'associació Club Màrqueting Barcelona i el Grau en Màrqueting i Comunitats Digitals, que s'imparteix a l'Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa del TecnoCampus, han signat un acord que permetrà dur a terme iniciatives conjuntes en l'àmbit de la formació. L'acord contempla la integració en els respectius consells acadèmics i el foment de les pràctiques dels estudiants del grau en  les empreses que formen part del Club Màrqueting Barcelona.

Durant la signatura del conveni, la presidenta del TecnoCampus, Dolors Guillén, i el del Club de Màrqueting, Lluís Torra, (a la foto, amb la directora de l'Escola Superior de Ciències Socials i de l'Empresa, Montserrat Vilalta), van destacar que el màrqueting és un dels àmbits més dinàmics en la creació de llocs de treball. L'acord s'emmarca en un de les línies prioritàries d'actuació del TecnoCampus en la formació universitària: la professionalització.