Ahir es va celebrar a l'auditori del TecnoCampus el Dia del Màrqueting i les comunitats digitals, que va servir com de presentació oficial per al Grau en Marketing i Comunitats digitals de l'Escola Universitària del Maresme. A l'acte van assistir més d'un centenar de persones i va estar presentat per Miquel Rey, president del TecnoCampus, i Montse Vilalta, directora de l'EUM.

Carolina Luis, coordinadora del grau, va moderar la jornada i va presentar als conferenciants: Marina Alegre, Responsable de marketing corporatiu del Grup Intermas; Stefan Lukic, Culture Marketing Specialist de Red Bull; Raúl Ciprés, exdirector de marketing del RCD Espanyol i soci director d'InfinitC; i Xavier Verdaguer, emprenedor a Silicon Valley.

Tots ells van explicar l'evolució del marketing tradicional al marketing 2.0 i la jornada va ser retransmessa per Twitter i per Streaming, de manera que el nombre total d'assistents va augmentar  més encara gràcies a les noves tecnologies.

Consulteu la jornada al nostre Twitter.


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

El professor Eloi Serrano defensa una tesi doctoral sobre economia social