L’empresa Watly engega una campanya de ‘crowdfunding’ per comercialitzar la seva tecnologia

La tecnologia de Watly, empresa amb seu al parc tecnològic TecnoCampus, presenta un sistema pioner de potabilització d’aigua que combina electricitat, connectivitat i aigua potable en un sol dispositiu. El proper 7 d’abril engegarà una campanya de ‘crowdfunding’a través de la plataforma Indiegogo per recaptar fons econòmics per iniciar la comercialització d’aquesta innovadora tecnologia pensada per a les persones que viuen en països en vies de desenvolupament.

Sota el lema “Le’ts unite for clean water”, l’empresa Watly va engegar fa unes setmanes una campanya prèvia per difondre el projecte a través de la plataforma de ‘crowdsharing’ Headtalker, dedicada a difondre missatges a les xarxes socials. Després de pocs dies des del llançament de la pre-campanya, l’empresa ha superat el número de ‘supporters’ previst i ha arribat als 281. El grup de ‘supporters’ està format per cadascuna de les persones que amb compte a les xarxes socials accepta compartir i difondre el missatge d’una campanya determinada a través dels seus comptes. El fundador de Watly, Marco A. Attisani, considera la pre-campanya tot un èxit ja que en un inici estava previst arribar a 250 ‘supporters’.

La tecnologia de Watly presenta una màquina capaç de purificar aigua contaminada de qualsevol tipus sense l’ús de filtres ni membranes sinó que funciona mitjançant l’ús d’energia solar, que permet generar al mateix temps electricitat i connectivitat a Internet. L’empresa va quedar segona en els Premis Creatic del 2013 i al desembre de l’any passat va guanyar un dels premis Corporate Marzotto a Milà (Itàlia), que reconeix la trajectòria d’empreses innovadores. Està previst que Watly presenti el primer ordinador termodinàmic del món el proper setembre del 2016.