Prop de 150 estudiants participen a la “Jornada de màrqueting per a batxillerat”

L’Auditori del TecnoCampus ha acollit aquest matí la “Jornada de màrqueting per a batxillerat”, en la qual hi han participat al voltant de 150 estudiants de batxillerat i cicles formatius. La jornada s’ha centrat en les últimes tendències i novetats relacionades amb el màrqueting tradicional i digital.

Durant l’acte, els estudiant han assistit quatre conferències impartides per professors de l’Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del TecnoCampus. En concret, s’ha dut a terme una xerrada sobre digitalització, a càrrec d’Alex Araujo; una sobre màrqueting, de la mà de José Miguel Aliaga; una sobre comunitats digitals, per Susana Pérez; i una sobre analítica i business intelligence, impartida per Roberto Dopeso. Aquest any la jornada ha comptat amb la presència d’estudiants de l’Escola Pia dCaldes de Montbui, l’INS Lluís Companys, l’INS Carles Vallbona, l’INS Marina, l’IES Premià de Mar, l’INS Els Tres Turons, l’Institut Alexandre Satorras i l’Institut Thos i Codina.

L’activitat forma part del programa de Tallers Linnk que ofereix el TecnoCampus, una iniciativa per apropar la universitat als estudiants d’educació secundària, batxillerat i cicles de formació de grau superior.