Bona acollida al projecte universitat-empresa per dissenyar plans de màrqueting

Un total de 37 empreses s’han inscrit en el projecte que impulsa el Grau en Màrquerting i Comunitats Digitals del TecnoCampus, i que permetrà que estudiants d'aquest grau  treballin conjuntament amb l'empresa en l’execució d’una campanya de màrqueting real. Aquest projecte es portarà a terme durant el primer trimestre de l’any.

El compromís, i el repte, dels estudiants de l'assignatura “Disseny i execució d'una campanya de màrqueting” serà posar en marxa, en 45 dies, una campanya de màrqueting de productes o serveis. Els projectes han de poder ser executats en els períodes de durada de l'assignatura (generalment un trimestre acadèmic) i formaran part de l'avaluació per a l'aprovació de l'assignatura en qüestió.

Procés de selecció

Un cop s'han inscrit, ara les empreses candidates seran presentades als estudiants de l'assignatura, que podran escollir l'empresa amb la qual volen col·laborar.

La coordinadora del projecte és la professora Thibisay González Rodríguez, responsable de l’assignatura (tgonzalez@tecnocampus.cat).