La Diputació de Barcelona i la Cambra de Comerç de Barcelona (delegació del Maresme) van presentar ahir a la sala de Graus del TecnoCampus Mataró-Maresme l'estudi que han elaborat sobre els impactes del turisme a la comarca. L'acte va omplir la sala amb representants d'Ajuntaments (l'alcalde d'Alella i vicepresident de la Fundació TecnoCampus Mataró-Maresme, Andreu Francisco, o l'alcalde de Pineda de Mar, Xavier Amor, entre d'altres) i de representants del món empresarial i acadèmic vinculat al sector turístic. Van donar la benvinguda a l'acte el regidor de Promoció Econòmica i Innovació de Mataró i president de la Fundació TecnoCampus Mataró-Maresme, Miquel Rey; Jordi Ferrer, president del Consell de la Delegació del Maresme de la Cambra de Comerç, i Alejo Trullas, coordinador de l'Àrea de Desenvolupament Econòmic i Ocupació de la Diputació.

Podeu consultar l'estudi aquí.


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

Dust Games, un estudi de videojocs creat per estudiants del TecnoCampus, seleccionat per participar en el programa GameBCN