El passat dimarts 22 de març es va realitzar la primera sessió d’un seguit de nous continguts en les nostres activitats de Suport a Emprenedors, en forma de càpsules formatives  que permeten a les persones emprenedores  assolir una major solvència i viabilitat per portar a la pràctica els seus projectes de crear una empresa, en els àmbits detectats com a determinants en base a l’experiència i treball metodològic de l’equip tècnic de TCM, com son la capacitació emprenedora, la investigació de mercats i orientació comercial de la idea de negoci, i el control pressupostari  .

Aquesta primera sessió va centrar- se en el tema d’investigació de mercat, i va ser impartida per en Carlos Jordana de la consultora mrk2 , Director del departament de Màrqueting de l’escola de negocis EADA i col•laborador de ESADE . Els assistents varen treballar quines eines s’han d’utilitzar per investigar el mercat , i sobre aquest enfocament basat en fets i verificació, com definir un model de negoci orientat a mercat, i que aporti valor als clients.  Els resultats de  l’enquesta de satisfacció habitual de TCM per aquest tipus d’activitat varen posar de manifest que la sessió  va ser altament valorada pels assistents.
 


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

El professor Eloi Serrano defensa una tesi doctoral sobre economia social