El professor Daniel Candil participa en el Game Developers Conference als Estats Units

El professor del Grau en Disseny i Producció de Videojocs del TecnoCampus Daniel Candil donarà una conferència aquest divendres 18 de març al Game Developers Conference 2016. Aquesta és la trobada més important de desenvolupadors de videojocs i enguany es celebra del 14 al 18 de març al Moscone Center de San Francisco (Estats Units). La seva participació és en clau de director d’art de A Crowd of Monsters, un estudi de desenvolupament de videojocs del qual també formen Rafael González i Daniel Castellanos, professors del TecnoCampus.

La conferència porta per títol “Art of Blues and Bullets: Dominating 256 Shades of Grey” i es centra en el nou joc “Blues and Bullets” que han llençat A Crowd of Monsters, un joc de caràcter episòdic en el qual l’usuari ha de resoldre un misteriós cas relacionat amb la desaparició d’una nena en una ciutat decadent. Daniel Candil, professor d’art, disseny i animació 3D; Rafael González, professor de desenvolupament; i Daniel Castellanos, professor de disseny de jocs, formen part de l’equip que ha creat aquest joc que compte amb una gran particularitat: només s’il·lustra en color blanc, negre i vermell. En aquest sentit, Daniel Candil explicarà al llarg de la conferència com crear productes digitals visualment atractius amb una paleta molt limitada de colors. També ensenyarà noves metodologies creatives que s’han utilitzat per millorar els ritmes visuals i trencar amb la monotonia del color gris a través d’exemples i casos pràctics.

El Game Developers Conference és la reunió anual més gran de desenvolupadors de videojocs on a través d’exposicions, conferències, vídeos i taules rodones es pretén fomentar la creativitat i crear connexions entre professionals del sector.