Tres estudiants de 2n curs de Turisme de l'Escola Universitària del Maresme (EUM) -Josep M. Calafell, Gerard Castillo i Marc Puig- i dos d'ADE i Gestió de la innovació -Carlos Martinez i Pol Quiñonero- han guanyat una beca per participar en el Congrés Brain Boost que se celebra a Benasque els dies 18, 19 i 20 d’aquest mes de juliol adreçat a emprenedors i joves amb vocació emprenedora.

Optaven a les beques uns 400 equips de tot l’Estat  i només se n'han adjudicat 50, entre les quals la de l’equip de l’EUM. El projecte amb el qual han aconseguit aquest reconeixement porta per títol   “Un Pla de Màrqueting per a l'EUM”, realitzat amb la supervisió del professor Dr. Jesús Álvarez.

L’objectiu del projecte és  aconseguir atreure estudiants estrangers a Mataró a través de posicionar la marca Tecnocampus, destacant els valors afegits que presenten els estudis universitaris de TCM i, en particular, el Grau de Turisme i Gestió del Lleure. Concretament, el Pla de Màrqueting que presenten es basa en els següents trets singulars que, segons ells, presenten els estudis de Turisme, com ara:

- La dualitat Oci i Turisme, actualment consumida arreu del món ( únic pla d'estudis a nivell estatal que comparteix aquesta dualitat)
- Borsa d’habitatge
- Clima i idioma
- Reconeixement de la marca UPF ( 31a millor universitat a nivell mundial)
- Tracte personalitzat

El Centre de Ciències de Benasque “Pedro Pascual” serà l'escenari singular on es barrejaran les startups més inquietes (Brain Boost) amb els equips d'innovació de les millors empreses el país (Co-fest 2012). Es tracta d’una trobada única, en la qual es combinen Brain Boost i Co-fest per facilitar el contacte entre idees fresques i l'experiència demostrada.

L'objectiu del Congrés és combinar les capacitats dels uns i els altres per explorar potencials negocis conjunts i proposar solucions des de l'optimisme intel•ligent. En aquest edició hi participaran 150 emprenedors en actiu i 50 joves amb vocació emprenedora.

Més informació: http://www.co-society.com/ongoing/join-the-brain-boost-benasque-july-2012/
 


Anterior

Oberta la convocatòria dels premis Creatic, una oportunitat per a les millors iniciatives emprenedores

Següent

El professor Eloi Serrano defensa una tesi doctoral sobre economia social