POSTGRAU EN ANALÍTICA WEB I BUSINESS INTELLIGENCE

Professorat

El perfil del professorat és el de professionals de la matèria en actiu i amb experiència docent.

Aquesta combinació permetrà transmetre els coneixements teòrics necessaris per establir les bases d'aquesta disciplina i casos pràctics per garantir la comprensió i posada en pràctica del temari après.

Toni Martí Barberà: Llicenciat en Informàtica (UPC), Màster en Administració i direcció d'empreses (UPC) i Màster en Adreça de Màrqueting (ESADE Business School). Acumula més de 20 anys d'experiència professional dirigint equips com a executiu o consultor a les àrees de Màrqueting Digital i Directe, Fidelització/CRM, Customer Intelligence i Contact Centers en empreses (EDS, T-Systems, Accenture, Retevision-Auna-Ono, Europraxis, Vertice 360, RACC) de diversos sectors. També docent durant els últims 9 anys en el Màster de Màrqueting Directe i Digital de la Barcelona School of Managament-Univesitat Pompeu Fabra i professor de Foxize School, una escola avançada de negocis digitals.

Gemma Llopart Morera: Diplomada en Ciències Empresarials, Llicenciada en Recerca i Tècniques de Mercat i Màster en Màrqueting Directe i Digital. Responsable del departament d'Analítica Digital i Business Intelligence en Lavinia Interactiva.