Professorat

L'equip de professorat del Postgrau està format per professionals i acadèmics amb una àmplia experiència en els àmbits del Social Media i el Màrqueting Digital.

Direcció i Coordinació

María Redondo (@mariaredondo): És Consultora en Estratègia Digital a theplancompany.com i especialista en plans de Social Media per a empreses. Professora en matèries digitals en diverses universitats i escoles de negoci a Espanya, així com ponent professional i conferenciant habitual en esdeveniments relacionats amb Social Media i Màrqueting Digital. Ciències Polítiques. Postgraus en Comunicació Corporativa i Gestió de Persones. És coautora del llibre: "Com preparar un Pla de Social Media Màrqueting". Editorial Planeta. Apassionada pel mar, per la productivitat personal i per la fotografia.


Pedro Rojas (@seniormanager): Consultor en Social Media Marketing i Estratègia Digital a theplancompany.com. Professor de Màster en Màrqueting Digital i RR.HH. 2.0 en diferents universitats i escoles de negoci d'Espanya, així com autor dels llibres, "Community Management per Dummies" i "Community Management en una setmana" d'Editorial Planeta, "Reclutament i selecció 2.0" d'Editorial UOC i coautor de "Com preparar un Pla de Social Media Marketing ". Editorial Planeta. Modera el blog: pedrorojas.es

Professorat
 
Dolors Reig (@dreig): Llicenciada en Psicologia, Postgrau en Inserció sociolaboral, Màster en Criminologia, Màster en multimèdia, disseny i desenvolupament web, reprenent actualment el de Doctorat en Societat del Coneixement de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). És editora principal de El Caparazón, conferenciant en diferents esdeveniments, jornades, congressos sobre Social Media, Innovació a Espanya, resta d'Europa, EUA i Amèrica Llatina. Consultora per a diferents empreses i administracions públiques en temes de Social Media - Xarxes Socials. Autora de "Socionomia".
 
Jeroen Sangers: Fundador del Canasto formador i mentor artesà especialitzat en millorar el rendiment de professionals, equips de treball i organitzacions mitjançant les modernes tècniques de productivitat i col•laboració.
 
Jeroen té una sòlida experiència en consultoria, negocis i TIC. Ha gestionat projectes de millora per a empreses multinacionals com KLM, ABN-Amro, Repsol i LG-Philips i a més té una àmplia experiència treballant amb PIMES i autònoms.
 
Berta Hernández Lladó: Llicenciada en comunicació audiovisual i especialitzada en Màrqueting, ha desenvolupat la seva carrera professional en l'àmbit online. Fa 3 anys que treballa a InboundCycle, agència pionera de l'Inbound Marketing a Espanya, on ha pogut conèixer aquesta nova metodologia (o hauríem de dir-ne filosofia?) en profunditat. Actualment és la responsable de Màrqueting de l'agència i ha pogut treballar amb clients com Bayer, Oxfam Intermón, Grupo Planeta i Simon, entre d'altres.
 
Pepe Romera (@romerapepe): Enginyer Tècnic en Telecomunicacions a la branca de So i Imatge. Avid Certified Instructor des de 2013 i apassionat de la comunicació, combina la seva feina en videomàrqueting, gestionant la comunicació en vídeo per a diferents marques i empreses amb la seva faceta de speaker i col•laborador per a diferents mitjans, com Cadena SER o Valencia Radio. Des de 2008 imparteix classe presencial i a distància a diferents Universitats i centres de formació, tant a Espanya com a Llatinoamèrica. Autor de diferents publicacions relacionades amb material, creador i director del FastFilmFest, 1er festival internacional de vídeos realitzats en Vine.
 
Gemma Llopart (@Gemmllm): Diplomada en Ciències Empresarials, i en Investigació i Tècniques de Mercat. Màster en Màrqueeting Directe i Digital. És experta en Digital Analytics & Business Intelligence. Desenvolupa estratègies per a la identificació i qualificació de leads, i implementa els processos d'analítica digital, monitorització de xarxes socials, SEM, SEO, CRM i estratègies digitals a Lavinia Interactiva.
 
Guillem Recolons (@guillemrecolons): Guillem Recolons ajuda a dibuixar futurs, i ho fa humanitzant empreses. Forma part de Soymimarca com a soci fundador i consultor de Personal Branding. Bona part de la seva carrera professional ha tingut lloc en l'entorn de la publicitat, en empreses com Tiempo/BBDO, J.Walter Thompson, Bassat & Ogilvy, Saatchi & Saatchi, Altraforma o TVLowCost. Professor associat del Postgrau en Personal Branding de Blanquerna Comunicació (URL), professor eventual del Màster en Direcció en Comunicació Empresarial de la UAB. En l’aspecte social, és voluntari i membre del patronat de la Fundació La Salut Alta (Badalona) que ajuda a créixer nens amb risc d’exclusió. Escriu regularment sobre gestió de marca personal al blog www.guillemrecolons.com, també al blog www.soymimarca.com, i col•labora habitualment amb Expansión, Puro Marketing, Infojobs i a diversos sites com a bloguer convidat.
 
Àlex López: Director a Sartia. Formador de Linkedin a diferents escoles de negoci IESE, IE, EADA, EAE, INESDI o Universitat de la Salle. Màster en Direcció Comercial i Màrqueting per EAE. Consultor i formador en Linkedin amb més de 500 empreses formades, entre les quals destaquen: Carrefour, KPMG. Laboratoris Ferrer, Boehringer Ingelheim, Barcardí, Condis, Boboli, Toyota , Seur, Nutrexpa, Repsol,Cepsa o Banc de Sabadell.
 
Javier Gosende (@javiergosende): Javier és consultor, formador en Màrqueting Online i especialista en posicionament en cercadors, analítica web i xarxes socials. 10 anys gestionant campanyes SEO i SEM per a empreses a Espanya i Llatinoamèrica. Professor a Fundesem Business School. Publica a www.javiergosende.com
 
Iñaki Tovar (@seomental):  Consultor i Formador de Màrqueeting Digital en diversos màsters universitaris i escoles de negocis. Responsable de Màrqueting i estratègies online a Webpositer, agència especialitzada en SEO, CRO i xarxes socials. Al capdavant de la Start-Up Ready4Social i enredat en projectes com WebConversionMaster.com i TuitEvent.com. Organitzador de l’event Murcia ¡Qué Digital Eres!
 
Armando Liussi Depaoli:  Especialista en gestió de la reputació i resolució de crisis, amb més de 20 anys com Dircom i consultor en Comunicació Corporativa. Enginyeria en sistemes (UTN Argentina), postgraus en Màrqueting Estratègic i Comunicació Corporativa (PNUD / Italia). Fundador d´Incubame, ICB, 2Shareworld, CTT, Bridgewold, Digital Signane Club, Professor de Màster de Màrqueting Digital en universitats i escoles de negoci, és coautor de Mobile Communications 2012 (GRiD / UVic). Pare orgullós, fan dels esports nàutics. Escriu a http://mandomando.com
 
Carles Gili:  CEO de Metacom, Agència de Inbound Màrqueting. Va saltar al món professional com a Freelance, sota la seva marca personal i com a Expert en SEO i SEM. En clau Acadèmica, ha combinat el món de la Comunicació, Investigació i Telecomunicacions. És Enginyer Tècnic de Telecomunicacions per la UAB, té el Grau de Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Ramón Llull i ha realitzat un Màster en ITM (Investigació i Tècniques de Mercat) per la UAB. L'apassiona la Publicitat i la Comunicació, tant online com offline, és especialista en SEO (Posicionament Web) i SEM (Publicitat a Buscadors), segueix escrivint en el seu blog sota la seva marca personal i en el blog de l’empresa. Redacta articles professionals i algun que altre del seu entorn personal, ja que “per alguna cosa és el meu blog”.
 
Jose Antonio Jove (@Joseantoniojove): Especialista en desenvolupament de marca i negoci en entorns online, amb una formació i experiència vinculada a la gestió i estratègia. És docent i formador en tecnologies de la informació i especialista en planificació estratègica i tàctica de mitjans, en estratègies de Social Media, Branding, Màrqueting i Comunicació, gestió de Blogs, Xarxes Socials, SEM i SEO.
 
Christian Delgado Von Eitzen (@christiandve):  Enginyer en telecomunicacions. Consultor i assessor d´empreses sobre tecnologia, webs i innovació. Formador i ponent a escoles de negoci, universitats, entitats de diferents sectors I empreses. Manté el seu blog, http://christiandve.com des de 2002. Sempre investigant i intentant trobar el costat pràctic de la tecnologia per a millorar la vida i les empreses.
 
Clara Montesinos: Publicista immersa al món dels influencers. Cofounder i CMO d´Influencity. Treballant des de fa més de 15 anys en comunicació. L'apassiona la ràdio amb la que sempre, d’una manera o altra, està vinculada. Ara dirigint ¡A la de tres! A Play Radio.

ARi Vigueras (@ARiVigueras)
Llicenciada en Psicologia i Psicopedagogia per la UAB, amb Màster en Formació de Persones Adultes a la mateixa universitat i Postgrau en Social Media Management a Inesdi. Actualment Social Media Manager de PIMES i Micro-PIMES a diferents sectors a The Plan Company, formadora en vàries matèries relacionades amb el Social Media, Marca Personal i l´Orientació Professional en entitats públiques, privades i Universitats.
 
Selva Orejón (@selvaorejon)
Llicenciada en Ciències de la Comunicació, especialitat de Publicitat i Relacions Públiques a la Universitat Ramon Llull - Facultat Blanquerna, especialitzada en gestió de comunicació corporativa online. Màster en Business Organization and Environment a la seu espanyola de la Universitat de Cambridge. És Directora executiva i fundadora de Onbranding, Cofundadora de AERCO-PSM. És experta en Reputació i protecció de marques personals i comercials, Social Media Intelligence i Ciber Investigació.

Víctor Gay Zaragoza: Escriptor i expert en Storytelling. Cofundador de la consultora Koerentia, ha sigut formador i ha liderat projectes de persones per a algunes de les organitzacions líders a Europa i Llatinoamèrica. Amb 27 anys va publicar el seu primer llibre, “Filosofia Rebel” (Editorial Kairós), elogiat per la crítica literària. La seva segona obra “50 llibres que canviaran la teva vida” (Alienta) va arribar al nº 1 dels més venuts a amazon.es.  L´octubre de 2015 ha publicat la novel•la històrica “El defensor” (Columna y Suma de letras).
 

 

Organitzat per:

Amb la col·laboracio de: