Àrea de Comunitats Digitals, Màrqueting i Economia del comportament

Aquesta línia tracta d'unificar les diferents línies de recerca del professorat de Màrqueting i comunitats digitals de ESCSE. Es compon de tres grans línies de treball.
 

  • Comunitats digitals i les noves formes de comunicació, especialment centrada en com comuniquen les empreses (les destinacions turístiques i les persones), en les seves videospromocionals, websites i xarxes socials així com els seus efectes. Comunitats digitals i les noves formes de comunicació, se centra en els efectes de la digitalització en els models de comunicació de les empreses i de les persones.
  • Economia del comportament i neurociencia del consum: l'economia del comportament explica com les decisions econòmiques no es prenen de forma conscient i racional sinó de forma intuïtiva i emocional, majorment basades en pre-conceptes i no en informació racional.
  • Màrqueting i recerca de mercats: línia més clàssica dins de la recerca en màrqueting sobre l'impacte de la publicitat i les diferents campanyes de màrqueting sobre diferents indicadors d'una empresa. Així mateix aquesta línia també tracta de conèixer els factors inherents i les estratègies de fixació dels preus.
  • Alex Araujo
    Alex Araujo
    • Responsable de l’àrea comunitats digitals, màrqueting i economia del comportament
    • aaraujo@tecnocampus.cat