Máster Universitario en Dirección y Planificación del Turismo

El alumno presentará su solicitud de preinscripción en los centros administrativos correspondientes, donde se comprueba su acceso y es canalizada su solicitud hacia la dirección de la titulación para tramitarla y, si es el caso, le sea concedida la admisión al estudio. 

El órgano de admisión de alumnos es la Comisión Académica de la titulación.

1a preinscripció: oberta fins el dia 26 de juny de 2015
2a preinscripció: oberta fins el dia 7 de setembre de 2015
 

Proceso de admissión

       1.   Sol·licitud d’admissió

  • Les sol·licituds d’admissió es valoraran seguint el calendari de rondes d’admissió que trobareu a continuació. 

                                       Rondas de admisión
 

Ronda       

Fecha limite de la solicitud de admisión

Resolución Admisión             

Fecha reserva de plaza              

1

27/02/2015

semana del 16/03/2015

06/04/2015

2

23/03/2015

semana del 13/04/2015

04/05/2015

3

27/04/2015

semana del 18/05/2015

08/06/2015

4

25/05/2015

semana del 15/06/2015

06/07/2015

5

26/06/2015

semana del 13/07/2015

24/07/2015

6

07/09/2015

semana del 14/09/2015

25/09/2015

 


Omple el formulari de preinscripció online, adjuntant la documentació demanada per a la preinscripció.Les sol·licituds d’admissió rebudes una vegada finalitzada una ronda es desplaçaran a la següent

  • Las rondes d’admissió estan subjectes a la disponibilitat de places

  • Rellena el formulario de preinscripción online, adjuntando la documentación requerida para la preinscripción:

1.  Currículum vitae: màxim 2 pàgines en format Word, PDF o similar. Format A4 o Carta
2.  Carta d’expectatives: explicació de la motivació para cursar aquest màster (Màxim 1 pàgina en format Word, PDF o similar. Format A4 o Carta)
3.  Fotocòpia del DNI o Passaport
4.  Fotocòpia del títol universitari o resguard
5.  Fotocòpia del certificat acadèmic
6.  En cas d’accés con un títol universitari aliè a l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES): Certificació de la universitat d’origen, que acrediti un nivell de formació equivalent als títols estatals de grau i que faculten, al país on va ser expedit el títol, l’accés a estudis de postgrau

 
        2.  Admissió
 

  • La direcció acadèmica seleccionarà els candidats mitjançant avaluació curricular i en alguns casos, es sol·licitarà una entrevista personal (presencialment o per skype).

  • Es notificarà per escrit la resolució de l’admissió.


        3.  Matriculació
 

Una vegada rebuda la carta d’acceptació al programa i abans d’iniciar-se l’activitat acadèmica s’haurà que presentar la documentació necessària per a formalitzar la matrícula. Consulta aquí la documentació que s’haurà de presentar.

Per garantir la plaça és imprescindible realitzar el pagament de la reserva de plaça per un import de 600€. 
 
Se podrán contemplar los siguientes criterios para la valoración de méritos de los estudiantes que quieran ser admitidos en el Máster:
 
-       El expediente académico de los estudios que se hayan cursado con anterioridad.
-       El dominio de la lengua inglesa a un nivel medio-alto.
-       Conocimientos de informática a nivel usuario.
-       La experiencia profesional.
-       Una declaración de objetivos, donde conste la motivación personal del candidato y los motivos que le han conducido a solicitar plaza en el Máster.
 
El expediente académico tendrá un peso no inferior al 70%, el dominio de la lengua inglesa y los conocimientos de informática a nivel usuario son imprescindibles y los dos restantes criterios son aplicables a nivel cualitativo.