Arrenca la campanya de promoció 2017-2018 per donar a conèixer l’oferta acadèmica

El TecnoCampus engega aquestes setmanes la campanya de promoció d’estudis de grau i de captació de futurs nous estudiants per al curs vinent. L’objectiu és donar a conèixer el model universitari del TecnoCampus, les dotze titulacions de grau i les quatre dobles titulacions en els àmbits de la tecnologia, l’empresa i la salut.

En aquesta línia, el TecnoCampus llança un any més el programa de Tallers Linnk, un conjunt de sessions formatives per apropar la universitat als estudiants de secundària, batxillerat i cicles formatius. S’ofereixen més de quaranta tallers sobre tecnologia, audiovisual, salut, empresa i emprenedoria. Els tallers, que són gratuïts però amb número màxim de sessions, han començat aquest mes d’octubre i finalitzaran a l’abril del 2018.

Els tallers permeten als futurs universitaris tenir un primer contacte amb continguts relacionats amb diversos graus que s’imparteixen a les tres escoles universitàries del TecnoCampus. Aquests tallers es complementen amb sessions d’innovació docent, adreçades al professorat, sobre tall làser, realitat augmentada, Arduino i noves experiències d’aprenentatge. Per altra banda, també està previst que durant el curs se celebrin diverses activitats obertes a estudiants de secundària, batxillerat i cicles, entre les quals destaquen la Som Hackathon, la Lliga de Debat de secundària o la Install Party. Durant el curs passat, més de 3.500 estudiants van assistir als gairebé 140 tallers que es van portar a terme al TecnoCampus.

Fires d’orientació universitària

L’equip de promoció del TecnoCampus participarà durant el curs 2017-2018 a fires i jornades d’orientació universitària per presentar l’oferta acadèmica i a possibles futurs nous estudiants. La Fira d’Ensenyaments Superiors a Menorca –a la imatge-, que se celebra d’avui a diumenge; la Fapel University Day a Barcelona; la fira Unitour, d’Andorra; i l’Espai de l’Estudiant a Valls són algunes de les principals fires on el TecnoCampus hi tindrà un estand informatiu per presentar els estudis de grau.

El punt culminant de la campanya promocional serà la jornada de portes obertes per a futurs estudiants, que tindrà lloc el 14 d’abril, i en què s’espera la visita de prop de 3.000 persones.