Uttopy engega una campanya per ajudar nens prematurs

L’empresa Uttopy, segona classificada en els premis Reimagine Textile TecnoCampus, ha creat la col·lecció Born to be extraordinary per donar suport a la salut i la investigació mèdica en neonatologia. La col·lecció “està inspirada en l’esperit de superació de les persones que passen per aquestes situacions”, explica Inés Echevarría, fundadora d’Uttopy. L’empresa donarà a la causa un 15% de les ventes de la gamma de nens, adults i complements, i un 25% de la gamma de recent nascuts. "A través de les nostres peces de roba fem visible causes socials i impulsem l’activisme quotidià al treure-les al carrer i difondre els seus missatges. A més, estan fabricades de forma sostenible i respectuosa i donen a onegés que treballen per resoldre diferents causes, ajudant d’aquesta manera la solució d’aquestes”, explica la fundadora. “La moda es un fet molt present en les nostres vides i un referent en quant a transmetre imatge i valors”, afegeix.

Pots llegir la notícia sencera aquí