Les empreses catalanes més rellevants a les xarxes expliquen la seva estratègia als estudiants del Tecnocampus

En el marc d’una assignatura sobre Xarxes Socials del grau en ADE i Gestió de la Innovació (que podeu seguir a Twitter amb l'etiqueta #xstcm13), algunes de les principals empreses rellevants a les xarxes passaran per les aules per explicar com orienten ells la seva presència digital.

El passat dijous 24 d’octubre va ser el torn d’Estrella Damm. Ana López (@analopezbe), Digital Marketing Manager del grup Damm,  i Oriol Colominas (@oriolcolominas), Community Manager, van explicar davant els estudiants d’ADE quina és l’estratègia de l’empresa.

Segons va explicar Ana López, la seva estratègia passa per no parlar directament del producte sinó per construïr conceptes al voltant de la marca (“mediterràniament”, la feina ben feta, etc) que l’audiència es pugui fer seva i apropiar-se. La proximitat és un dels aspectes que més es vol potenciar en l’estratègia (tant digital com offline).

Els estudiants ja han pogut escoltar aquest mes d’octubre les presentacions d’Eva Sanagustín (@evasanagustin), experta en continguts, i Júlia Cutillas (@juliacutillas), community manager de l’Hospital Sant Joan de Déu . El proper mes de novembre l’assignatura completarà el cicle de conferència amb Xavier Marín, del Banc de Sabadell, i Joan Castillo, CEO d’e-urek, present en campanyes de ChupaChups i Nutella.