SEO, SEM, CRO, analítica i mesurament
Presentació
Dates: del 20 de febrer 2021 fins al 20 d'abril de 2021
Dies de la setmana: dimarts i dijous
Horari: de 18:30 a 21:30h
Durada: 5 ECTS/ 50 hores
Preu: 433,35€ + taxes
Aquest curs correspon a un dels mòduls del Postgrau en Social Media i Màrqueting Digital, organitzat per l’Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del Tecnocampus, i pot ser convalidable en cas de voler cursar el Postgrau sencer.
Presentació
Amb aquest curs el participant aprendrà les tècniques i eines per a la creació, cura i gestió de continguts digitals en la web. Al llarg del curs treballarà directament sobre les plataformes digitals més conegudes i desenvoluparà un mini projecte aplicant els coneixements apresos.
Dirigit a
- Llicenciats, professionals i emprenedors que desitgen especialitzar-se o completar la seva formació en l’entorn del Social Media i Màrqueting Digital, oferint una resposta professional a la demanda del mercat i les necessitats de les empreses.
- Alumnes estrangers interessats en una formació de qualitat amb titulació pròpia de la Universitat Pompeu Fabra.
Objectius
- Conèixer les principals estratègies de seguiment empleades per motoritzar i analitzar l’activitat desenvolupada per una empresa 2.0.
- Generar coneixement sobre la gestió de les distintes eines disponibles a la Web 2.0 per mesurar la reputació Online.