Coordinació

Pedro Rojas (@seniormanager): Consultor en Social Media Marketing i Estratègia Digital a www.theplancompany.com. Professor de Màster en Màrqueting Digital i RR.HH. 2.0 en diferents universitats i escoles de negoci d’Espanya, així com autor dels llibres: “Cómo monetizar las redes sociales”, “Community Management para Dummies”, “Community Management en una semana”, “Reclutamiento y selección 2.0” y “Cómo preparar un Plan de Social Media Marketing”. Modera el blog: pedrorojas.es.
 
Lluís Serra: CEO & Fundador de Lluís Serra Training Group. Conferenciant, escriptor i provocador digital. Professor en Màrqueting Digital, Comerç Electrònic, Xarxes Socials i OmniChannel a la Universitat de Barcelona, Universitat Pompeu Fabra, Universitat Politècnica de Catalunya, Generalitat de Catalunya, Inesdi (Digital Business School), Barcelona Activa, Diputació de Barcelona, Cambra de Comerç de Barcelona i de Terrassa. Formador de Noves Tecnologies, millora personal i professional, lideratge i tècniques de venta.
 
Xavier Pla: Grau en comunicació audiovisual amb varis postgraus, és especialista en Inbound Marketing, ha desenvolupat la seva carrera professional en l’àmbit online treballant en InboundCycle, agència pionera del Inbound Marketing a Espanya. Actualment és el responsable de comptes de l’agència i ha pogut treballar amb clients com Bayer, Oxfam Intermón, Grupo Planeta i Simon, entre altres.