Coordinació

Victor Puig: Periodista i Màster en Comunicació Interactiva, format en la UAB, Director de l’agencia Zinkdo i consultor independent. Prèviament ha sigut Director de Reputació i Continguts a Overalia, agencia especialista en Màrqueting en Cercadors i Analítica web, Head of Digital Media a MTV Channel España i Director de Gestió de Producte a Bertelsmann OnLine.
 
Armando Liussi Depaoli: Especialista en gestió de la reputació i resolució de crisi, amb més de 20 anys com Dircom i consultor en Comunicació Corporativa. Enginyeria en sistemes (UTN Argentina), Postgraus en Màrqueting Estratègic i Comunicació Corporativa (PNUD/Itàlia). Fundador de Incubame, ICB, 2Shareworld, CTT, Bridgeworld, Digital Signane Club. Professor de Màster de Màrqueting Digital a universitats i escoles de negoci, és coautor de Mobile Communications 2012 (GRiD/UVic). Escriu a http://mandomando.com.
 
Guillem Recolons (@guillemrecolons): Guillem Recolons ajuda a dibuixar futurs, i ho fa humanitzant empreses. Forma part de Soymimarca com a soci fundador i consultor de Personal Branding. Bona part de la seva carrera professional ha transcorregut en l’entorn de la publicitat, en empreses com Tiempo/BBDD, J. Walter Thompson, Bassat & Ogilvy, Saatchi, Altraforma o TVLowCost. Professor associat del Postgrau en Personal Branding de Blanquerna Comunicació (URL), professor eventual del Màster en Direcció en Comunicació Empresarial de la UAB. En l’aspecte social, és voluntari i membre del patronat de la Fundació La Salut Alta (Badalona) que ajuda a créixer a nens amb risc d’exclusió. Escriu regularment sobre gestió de marca personal en el blog www.guillemrecolons.com, també en el blog www.soymimarca.com, y col·labora habitualment amb Expansión, Puro Marketing, Infojobs i a varis sites com a bloguer invitat.
 
Lluís Serra: CEO & Fundador de Lluís Serra Training Group. Conferenciant, escriptor i provocador digital. Professor en Màrqueting Digital, Comerç Electrònic, Xarxes Socials i OmniChannel a la Universitat de Barcelona, Universitat Pompeu Fabra, Universitat Politècnica de Catalunya, Generalitat de Catalunya, Inesdi (Digital Business School), Barcelona Activa, Diputació de Barcelona, Cambra de Comerç de Barcelona i de Terrassa. Formador de Noves Tecnologies, millora personal i professional, lideratge i tècniques de venta.
 
Neus Pérez Soler: Sociòloga amb Postgrau en Social Media i Màrqueting Digital, és especialista a Facebook Ads i Social Media Strategist. Formada entre les files de l’empresa Adsmurai es dedica a la formació en Social Media Paid a universitats d’Espanya així com a l’assessoria personalitzada a empreses en Social Media Ads.
 
Maite Serna (@emaytecom): Assessora especialista en Visual Marketing i en identitat corporativa per a empreses, és dissenyadora i fotògrafa experta en la conceptualització visual de la imatge professional per a xarxes socials. És professora d’Instagram professional i Pinterest corporatiu a Cibernarium, Fundesem, TecnoCampus Mataró i a escoles de negoci a Espanya, així com assessora en estratègia visual de varies empreses a Espanya, Colombia i EE.UU.