Coordinació

Pedro Rojas (@seniormanager): Consultor en Social Media Marketing i Estratègia Digital a www.theplancompany.com. Professor de Màster en Màrqueting Digital i RR.HH. 2.0 en diferents universitats i escoles de negoci d’Espanya, així com autor dels llibres: “Cómo monetizar las redes sociales”, “Community Management para Dummies”, “Community Management en una semana”, “Reclutamiento y selección 2.0” y “Cómo preparar un Plan de Social Media Marketing”. Modera el blog: pedrorojas.es.
 
Victor Puig: Periodista i Màster en Comunicació Interactiva, format en la UAB, Director de l’agencia Zinkdo i consultor independent. Prèviament ha sigut Director de Reputació i Continguts a Overalia, agencia especialista en Màrqueting en Cercadors i Analítica web, Head of Digital Media a MTV Channel España i Director de Gestió de Producte a Bertelsmann OnLine.
 
Dolors Reig (@dreig): Llicenciada en Psicologia, Postgrau en Inserció sociolaboral, Màster en Criminologia, Màster en Multimèdia, disseny i desenvolupament web, reprenent actualment el de Doctorat en Societat del Coneixement de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). És editora principal de “El Caparazón”, conferenciant en diferents esdeveniments, jornades, congressos sobre Social Media, Innovació a Espanya, resta d’Europa, EE.UU. i Amèrica Llatina. Consultora a diferents empreses i administracions públiques en temes de Social Media – Xarxes Socials. Autora de “Socionomía”.
 
Armando Liussi Depaoli: Especialista en gestió de la reputació i resolució de crisi, amb més de 20 anys com Dircom i consultor en Comunicació Corporativa. Enginyeria en sistemes (UTN Argentina), Postgraus en Màrqueting Estratègic i Comunicació Corporativa (PNUD/Itàlia). Fundador de Incubame, ICB, 2Shareworld, CTT, Bridgeworld, Digital Signane Club. Professor de Màster de Màrqueting Digital a universitats i escoles de negoci, és coautor de Mobile Communications 2012 (GRiD/UVic). Escriu a http://mandomando.com.
 
Jeroen Sangers: Fundador del Canasto, formador i mentor artesà especialitzat en millorar el rendiment de professionals, equips de treball i organitzacions mitjançant les modernes tècniques de productivitat i col·laboració. Jeroen té una sòlida experiència en consultoria, negocis i TIC. Ha gestionat projectes de millora per a empreses multinacionals com KLM, ABN-Amro, Repsol i LG-Philips i a més té una àmplia experiència en el treball amb PIMES i autònoms.
 
Maite Serna (@emaytecom): Assessora especialista en Visual Marketing i en identitat corporativa per a empreses, és dissenyadora i fotògrafa experta en la conceptualització visual de la imatge professional per a xarxes socials. És professora d’Instagram professional i Pinterest corporatiu a Cibernarium, Fundesem, TecnoCampus Mataró i a escoles de negoci a Espanya, així com assessora en estratègia visual de varies empreses a Espanya, Colombia i EE.UU.