PLA D’ESTUDIS

Esquema i Estructura del Postgrau

El curs s’estructura en 14 crèdits obligatoris, repartits en 2 mòduls.

 

  • Sector Turístic. Dimensió, caracterització i impacte ambiental. El nou marc del turisme post pandèmia.
  • Impactes del sector turístic sobre l’entorn.
  • Agenda internacional i Europea per la transformació del turisme.
  • Visió del sector turístic des de la perspectiva de l’economia circular.
  • Màrqueting i comunicació en turisme circular.
  • Estratègia innovadora per la transformació.
  • Tecnologia i noves tendències en turisme.
  • Taller pràctic de circularització per subsectors.

 

  • Transició cap a una activitat circular en el sector de l’hoteleria i la restauració. Escenaris post pandèmia.
  • La construcció i  decoració en establiments  circulars.
  • La política de compres i el consum de recursos en els establiments circulars d’hoteleria, restauració i begudes. 
  • El pla de màrqueting en turisme circular.
  • Tecnologies i gestió de xarxes socials.
  • Presentació  de casos d’empreses amb models circulars i taller de debat.

METODOLOGIA

  • Combinació de classes online asíncrones i asíncrones amb els tutors. 
  • Lectura i estudi de materials propis del curs complementats amb àmplia bibliografia sobre cada tema.
  • Presentació d’experiències empresarials  amb professionals i experts del sector.
  • Panells de debat amb professors i experts.

SISTEMES D’AVALUACIÓ

  • Realització d’exercicis individuals.
  • Treballs en equip.
  • Participació activa en debats.