Presentació

Dates modalitat online: 2 de febrer de 2021- desembre 2021
Dates modalitat presencial: octubre 2021- juliol 2022
Durada: 30 ECTS/ 300 hores
Edició: 8a (presencial) i 1a (online)
Horari: dimarts i dijous de 18.30h a 21:30h + tutories personalitzades
Metodologia: presencial i online (classes en directe)
Orientació: professional
Idiomes: català i castellà (presencial) i castellà (online)
Preu: 2.500€ + 150€ de taxes

Preinscripció: fins al 8 de gener de 2021
 
Matrícula: del 18 al 22 de gener de 2021
 
Sessió informativa online: el dia 24 de novembre a les 18:00h. Inscriure-s'hi

Oberta la inscripció a mòduls del Postgrau del curs 2020/2021:

Informació i assessorament tècnic

Pedro Rojas: projas@tecnocampus.cat
Alex Araujo: aaraujo@tecnocampus.cat
Coordinadors Acadèmics del Postgrau

Sol·licitud d’informació i inscripcions

Formació Permanent
formaciopermanent@tecnocampus.cat
Tel. (+34) 93 702 19 59

Títol propi de la Universitat Pompeu Fabra (UPF)


Presentació

Actualment, Internet és el mitjà per antonomàsia en el desenvolupament de qualsevol activitat econòmica i social. És per això que les empreses no només hi han d’estar presents sinó que han de saber actuar dins d’aquest àmbit en termes econòmics i estratègics.

La demanda de perfils professionals amb capacitats de lideratge per gestionar de forma estratègica les xarxes socials és cada cop més acusada. Aquestes eines de comunicació, no només serveixen a l’empresa per vendre el seus productes, sinó per generar i difondre el valor de l’entitat, relacionar-se amb el seus treballadors i fins i tot reclutar nou personal.
L’objectiu d’aquest curs és formar als participants pel nou mercat laboral centrat en l’utilització del Social Media i el Màrqueting Digital, habilitats indispensables per aquesta nova realitat professional.

A qui va dirigit

  • Titulats unversitaris, professionals i emprenedors (amb titulació universitària) que desitgen especialitzar-se o completar la seva formació en l’entorn del Social Media i Màrqueting Digital, oferint una resposta professional a la demanda del mercat i les necessitats de les empreses.
  • Alumnes estrangers interessats en una formació de qualitat amb titulació associada al TecnoCampus i a la Universitat Pompeu Fabra (com centre adscrit a aquesta universitat).
     

Tres píndoles de consells de Social Media:

El Coordinador del postgrau, Pedro Rojas, et dona 3 consells sobre eines i tàctiques de Social Media. 3 exemples de nous coneixements que aprendràs amb el Postgrau:

  • 1/3

    ¿Qué redes sociales tienen futuro y cuáles no? - Postgrado en Social Media y Márqueting Digital

  • 2/3

    ¿Cuántas publicaciones semanales debo hacer en Instagram? - Postgrado en Social Media y Márqueting Digital

  • 3/3

    ¿Cuántos hashtags se pueden colocar en una publicación de Instagram? - Postgrado en Social Media i Márqueting Digital

Metodologia Online: 

Aquesta modalitat de Postgrau es realitza de manera 100% online, amb classes en directe via zoom, permetent una interacció amb els docents i els altres estudiants. A més a més podràs disposar de tot el material de suport en la nostra plataforma ecampus.
 

 

Organitzat per:   
          

Amb la col·laboracio de: