Presentació

Modalitats: presencial i online (classes síncròniques en directe per videoconferencia)
Dates modalitat presencial: 14 d'octubre de 2021 - 21 de juliol de 2022
Dates modalitat online: febrer de 2022 - desembre de 2022
Durada: 30 ECTS/ 300 hores
Edició: 8a (presencial) i 2a (online)
Horari: dimarts i dijous de 18.30h a 21:30h + tutories personalitzades
Orientació: professional
Idiomes: català i castellà (presencial) i castellà (online)
Preu: 2.500€ + 150€ de taxes

Preinscripcions modalitat presencial: Fins al 20/09/2021

Matrícula modalitat presencial: Des del 28/9 al 6/10/21

Preinscripcions modalitat online: Fins al 17/01/2022

Matrícula modalitat online: Des del 24 al 31/01/22

Propera Sessió Informativa: 8 de setembre de 2021

Oberta la inscripció a mòduls del postgrau del curs 2021/2022:

Informació i assessorament tècnic

Pedro Rojas: projas@tecnocampus.cat
Alex Araujo: aaraujo@tecnocampus.cat
Coordinadors Acadèmics del Postgrau

Sol·licitud d’informació i inscripcions

Formació Permanent
formaciopermanent@tecnocampus.cat
Tel. (+34) 93 702 19 59

Títol propi de la Universitat Pompeu Fabra (UPF)


Presentació

Actualment, Internet és el mitjà per antonomàsia en el desenvolupament de qualsevol activitat econòmica i social. És per això que les empreses no només hi han d’estar presents sinó que han de saber actuar dins d’aquest àmbit en termes econòmics i estratègics.

La demanda de perfils professionals amb capacitats de lideratge per gestionar de forma estratègica les xarxes socials és cada cop més acusada. Aquestes eines de comunicació, no només serveixen a l’empresa per vendre el seus productes, sinó per generar i difondre el valor de l’entitat, relacionar-se amb el seus treballadors i fins i tot reclutar nou personal.
L’objectiu d’aquest curs és formar als participants pel nou mercat laboral centrat en l’utilització del Social Media i el Màrqueting Digital, habilitats indispensables per aquesta nova realitat professional.

A qui va dirigit

  • Titulats unversitaris, professionals i emprenedors (amb titulació universitària) que desitgen especialitzar-se o completar la seva formació en l’entorn del Social Media i Màrqueting Digital, oferint una resposta professional a la demanda del mercat i les necessitats de les empreses.
  • Alumnes estrangers interessats en una formació de qualitat amb titulació associada al TecnoCampus i a la Universitat Pompeu Fabra (com centre adscrit a aquesta universitat).
     

Tres píndoles de consells de Social Media:

El Coordinador del postgrau, Pedro Rojas, et dona 3 consells sobre eines i tàctiques de Social Media. 3 exemples de nous coneixements que aprendràs amb el Postgrau:

  • 1/3

    ¿Qué redes sociales tienen futuro y cuáles no? - Postgrado en Social Media y Márqueting Digital

  • 2/3

    ¿Cuántas publicaciones semanales debo hacer en Instagram? - Postgrado en Social Media y Márqueting Digital

  • 3/3

    ¿Cuántos hashtags se pueden colocar en una publicación de Instagram? - Postgrado en Social Media i Márqueting Digital

Modalitat:

Aquest postgrau s'ofereix en dues modalitats:
 
Modalitat presencial: Les classes es realitzen als Centres Universitaris TecnoCampus.
 
Modalitat online: Les classes es realitzen de manera sincrònica i es transmeten en directe per videoconferència.
 

Organitzat per:   
          

Amb la col·laboracio de: