Postgrau en Social Media i Màrqueting Digital
Presentació
Elabora i gestiona eficientment un Pla de Social Media i Màrqueting Digital en un context professional
Presentació
Modalitats: presencial i online (classes síncròniques en directe per videoconferencia)
Dates modalitat online: 2 de febrer de 2021- desembre 2021
Dates modalitat presencial: octubre 2021- juliol 2022
Durada: 30 ECTS/ 300 hores
Edició: 8a (presencial) i 1a (online)
Horari: dimarts i dijous de 18.30h a 21:30h + tutories personalitzade
Orientació: professional
Idiomes: català i castellà (presencial) i castellà (online)
Preu: 2.500€ + 150€ de taxes
Oberta la inscripció a mòduls del Postgrau del curs 2020/2021:
-
Xarxes socials, eines de gestió i aplicacions de productivitat
- Inici: 15/10/2020
- Final: 10/12/2020
-
Desenvolupament i implantació del Màrqueting Digital estratègic
- Inici: 15/12/2020
- Final: 18/02/2021
-
SEO, SEM, CRO, analítica i medició
- Inici: 23/02/2021
- Final: 20/04/2021
-
Creació, gestió i difusió de continguts. Blogging, video i ciberseguretat
- Inici: 22/04/2021
- Final: 15/06/2021
-
Emprenedoria en entorns digitals
- Inici: 17/06/2021
- Final: 27/07/2021
Informació i assessorament tècnic
Pedro Rojas: projas@tecnocampus.cat
Alex Araujo: aaraujo@tecnocampus.cat
Coordinadors Acadèmics del Postgrau
Sol·licitud d’informació i inscripcions
Formació Permanent
formaciopermanent@tecnocampus.cat
Tel. (+34) 93 702 19 59
Títol propi de la Universitat Pompeu Fabra (UPF)
Presentació
Actualment, Internet és el mitjà per antonomàsia en el desenvolupament de qualsevol activitat econòmica i social. És per això que les empreses no només hi han d’estar presents sinó que han de saber actuar dins d’aquest àmbit en termes econòmics i estratègics.
La demanda de perfils professionals amb capacitats de lideratge per gestionar de forma estratègica les xarxes socials és cada cop més acusada. Aquestes eines de comunicació, no només serveixen a l’empresa per vendre el seus productes, sinó per generar i difondre el valor de l’entitat, relacionar-se amb el seus treballadors i fins i tot reclutar nou personal.
L’objectiu d’aquest curs és formar als participants pel nou mercat laboral centrat en l’utilització del Social Media i el Màrqueting Digital, habilitats indispensables per aquesta nova realitat professional.
A qui va dirigit
- Titulats unversitaris, professionals i emprenedors (amb titulació universitària) que desitgen especialitzar-se o completar la seva formació en l’entorn del Social Media i Màrqueting Digital, oferint una resposta professional a la demanda del mercat i les necessitats de les empreses.
-
Alumnes estrangers interessats en una formació de qualitat amb titulació associada al TecnoCampus i a la Universitat Pompeu Fabra (com centre adscrit a aquesta universitat).
Tres píndoles de consells de Social Media:
El Coordinador del postgrau, Pedro Rojas, et dona 3 consells sobre eines i tàctiques de Social Media. 3 exemples de nous coneixements que aprendràs amb el Postgrau:
Modalitat online:
Organitzat per:
Amb la col·laboracio de: