Professorat

L'equip de professorat del Postgrau està format per professionals i acadèmics amb una àmplia experiència en els àmbits del Social Media i el Màrqueting Digital.

Direcció i Coordinació

Pedro Rojas (@seniormanager): Consultor en Social Media Marketing i Estratègia Digital a www.theplancompany.com. Professor de Màster en Màrqueting Digital i RR.HH. 2.0 en diferents universitats i escoles de negoci d’Espanya, així com autor dels llibres: “Cómo monetizar las redes sociales”, “Community Management para Dummies”, “Community Management en una semana”, “Reclutamiento y selección 2.0” y “Cómo preparar un Plan de Social Media Marketing”. Modera el blog: pedrorojas.es.

Àlex Araujo: Doctor en Estudis Avançats en Comunicació (URL); Enginyer tècnic en Informàtica de Sistemes; Llicenciat en Comunicació Audiovisual i Màster en Societat de la Informació i el Coneixement (UOC). Apart de l’activitat docent en diversos Graus, Postgraus i Màsters, ha treballat diversos anys en el disseny, desenvolupament i gestió de plataformes i continguts digitals de suport a la formació universitària, així com en el desenvolupament d’estudis en modalitat semipresencial i no presencial. Professor permanent de l’Escola Superior de Ciències Socials i de l’Empresa del TecnoCampus.

Professorat
 
Dolors Reig (@dreig): Llicenciada en Psicologia, Postgrau en Inserció sociolaboral, Màster en Criminologia, Màster en Multimèdia, disseny i desenvolupament web, reprenent actualment el de Doctorat en Societat del Coneixement de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC). És editora principal de “El Caparazón”, conferenciant en diferents esdeveniments, jornades, congressos sobre Social Media, Innovació a Espanya, resta d’Europa, EE.UU. i Amèrica Llatina. Consultora a diferents empreses i administracions públiques en temes de Social Media – Xarxes Socials. Autora de “Socionomía”.
 
Jeroen Sangers: Fundador del Canasto, formador i mentor artesà especialitzat en millorar el rendiment de professionals, equips de treball i organitzacions mitjançant les modernes tècniques de productivitat i col·laboració. Jeroen té una sòlida experiència en consultoria, negocis i TIC. Ha gestionat projectes de millora per a empreses multinacionals com KLM, ABN-Amro, Repsol i LG-Philips i a més té una àmplia experiència en el treball amb PIMES i autònoms.
 
Elena Peinador: Llicenciada en Publicitat i Relacions Públiques a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), especialitzada en Redacció Creativa i Creativitat Digital. Amb amplia experiència en la creació de marques, campanyes de publicitat, continguts per a pàgines web, newletters, catàlegs, pàgines de venta, banners, emails, guions per a vídeos, spots i cunyes radiofòniques, s’ha centrat en l’assessoria personalitzada a empreses i emprenedors sobre “copywriting for brnading” com a freelance.
 
Guillem Recolons (@guillemrecolons): Guillem Recolons ajuda a dibuixar futurs, i ho fa humanitzant empreses. Forma part de Soymimarca com a soci fundador i consultor de Personal Branding. Bona part de la seva carrera professional ha transcorregut en l’entorn de la publicitat, en empreses com Tiempo/BBDD, J. Walter Thompson, Bassat & Ogilvy, Saatchi, Altraforma o TVLowCost. Professor associat del Postgrau en Personal Branding de Blanquerna Comunicació (URL), professor eventual del Màster en Direcció en Comunicació Empresarial de la UAB. En l’aspecte social, és voluntari i membre del patronat de la Fundació La Salut Alta (Badalona) que ajuda a créixer a nens amb risc d’exclusió. Escriu regularment sobre gestió de marca personal en el blog www.guillemrecolons.com, també en el blog www.soymimarca.com, y col·labora habitualment amb Expansión, Puro Marketing, Infojobs i a varis sites com a bloguer invitat.
 
Victor Puig: Periodista i Màster en Comunicació Interactiva, format en la UAB, Director de l’agencia Zinkdo i consultor independent. Prèviament ha sigut Director de Reputació i Continguts a Overalia, agencia especialista en Màrqueting en Cercadors i Analítica web, Head of Digital Media a MTV Channel España i Director de Gestió de Producte a Bertelsmann OnLine.
 
Àlex López: Director a Sartia. Formador de Linkedin a diferents escoles de negoci IESE, IE, EADA, EAE, INESDI o Universitat de La Salle. Màster en Direcció Comercial i Màrqueting per EAE. Consultor i formador a Linkedin amb més de 500 empreses formades, entre les que destaquen: Carrefour, KPMG, Laboratoris Ferrer, Boehringer Ingelheim, Bacardí, Condis, Toyota, Seur, Nutrexpa, Repsol, Cepsa o Banc de Sabadell.
 
Javier Gosende (@javiergosende): Javier és consultor, formador en Màrqueting Online i especialista en posicionament en cercadors, analítica web i xarxes socials. 10 anys gestionant campanyes SEO i SEM per a empreses a Espanya i Latinoamèrica. Professor a Fundesem Business School. Publica a www.javiergosende.com.
 
Iñaki Tovar (@seomental): Consultor i formador de Màrqueting Digital a diversos Màsters Universitaris i escoles de negocis. Responsable de Màrqueting i estratègies online a Webpositer, agència especialitzada en SEO, CRO i xarxes socials. Al capdavant de la StartUp Ready4Social i enredat en projectes com WebConversionMaster.com i TuitEvent.com. Organitzador de l’esdeveniment Murcia ¡Qué Digital Eres!
 
Maite Serna (@emaytecom): Assessora especialista en Visual Marketing i en identitat corporativa per a empreses, és dissenyadora i fotògrafa experta en la conceptualització visual de la imatge professional per a xarxes socials. És professora d’Instagram professional i Pinterest corporatiu a Cibernarium, Fundesem, TecnoCampus Mataró i a escoles de negoci a Espanya, així com assessora en estratègia visual de varies empreses a Espanya, Colombia i EE.UU.
 
Armando Liussi Depaoli: Especialista en gestió de la reputació i resolució de crisi, amb més de 20 anys com Dircom i consultor en Comunicació Corporativa. Enginyeria en sistemes (UTN Argentina), Postgraus en Màrqueting Estratègic i Comunicació Corporativa (PNUD/Itàlia). Fundador de Incubame, ICB, 2Shareworld, CTT, Bridgeworld, Digital Signane Club. Professor de Màster de Màrqueting Digital a universitats i escoles de negoci, és coautor de Mobile Communications 2012 (GRiD/UVic). Escriu a http://mandomando.com.
 
Carles Gili: CEO de Metacom, agència de Inbound Marketing. Va saltar al món professional com a Freelance, sota la seva marca personal i com a expert en SEO i SEM. En clau acadèmica, ha combinat el món de la comunicació, investigació i telecomunicacions. És Enginyer Tècnic de telecomunicacions por la UAB, té el Grau en Publicitat i Relacions Públiques per la Universitat Ramon Llull i ha realitzat un Màster en ITM (Investigació i Tècniques de Mercat) per la UAB. L’apassiona la publicitat i la comunicació, tan online com offline, és especialista en SEO (posicionament web) i SEM (publicitat en cercadors), segueix escrivint en el seu blog amb la seva marca personal i en el blog de l’empresa. Redacta articles professionals i algun que altre del seu entorn personal ja que “per alguna cosa és el meu blog”.
 
Christian Delgado Von Eitzen (@christiandve): Enginyer en telecomunicacions. Consultor i assessor d´empreses sobre tecnologia, webs i innovació. Formador i ponent a escoles de negoci, universitats, entitats de diferents sectors I empreses. Manté el seu blog, http://christiandve.com des de 2002. Sempre investigant i intentant trobar el costat pràctic de la tecnologia per a millorar la vida i les empreses.
 
Ari Vigueras (@ARiVigueras): Llicenciada en Psicologia i Psicopedagogia per la UAB, amb Màster en Formació de Persones Adultes a la mateixa universitat i Postgrau en Social Media Management a Inesdi. Actualment Social Media Manager de PIMES i Micro-PIMES a diferents sectors a The Plan Company, formadora en vàries matèries relacionades amb el Social Media, Marca Personal i l´Orientació Professional en entitats públiques, privades i Universitats.
 
Selva Orejón (@selvaorejon): Llicenciada en Ciències de la Comunicació, especialitat de Publicitat i Relacions Públiques a la Universitat Ramon Llull - Facultat Blanquerna, especialitzada en gestió de comunicació corporativa online. Màster en Business Organization and Environment a la seu espanyola de la Universitat de Cambridge. És Directora executiva i fundadora de Onbranding, Cofundadora de AERCO-PSM. És experta en Reputació i protecció de marques personals i comercials, Social Media Intelligence i Ciber Investigació.
 
Lluís Serra: CEO & Fundador de Lluís Serra Training Group. Conferenciant, escriptor i provocador digital. Professor en Màrqueting Digital, Comerç Electrònic, Xarxes Socials i OmniChannel a la Universitat de Barcelona, Universitat Pompeu Fabra, Universitat Politècnica de Catalunya, Generalitat de Catalunya, Inesdi (Digital Business School), Barcelona Activa, Diputació de Barcelona, Cambra de Comerç de Barcelona i de Terrassa. Formador de Noves Tecnologies, millora personal i professional, lideratge i tècniques de venta.
 
Vanessa Peinado: Emprenedora i autodidacta del món digital, ha desenvolupat habilitats en la creació d’estratègies en entorns corporatius. A part dels seus coneixements en desenvolupament web, és també UX designer especialitzada en màrqueting en cercadors (SEO, SEM i Analítica Web) també es dedica a la formació en universitats d’Espanya.
 
Víctor Gay Zaragoza: Escriptor i expert en Storytelling. Cofundador de la consultora Koerentia, ha sigut formador i ha liderat projectes de persones per a algunes de les organitzacions líders a Europa i Llatinoamèrica. Amb 27 anys va publicar el seu primer llibre, “Filosofia Rebel” (Editorial Kairós), elogiat per la crítica literària. La seva segona obra “50 llibres que canviaran la teva vida” (Alienta) va arribar al nº 1 dels més venuts a amazon.es.  L´octubre de 2015 ha publicat la novel·la històrica “El defensor” (Columna y Suma de letras).
 
Xavier Pla: Grau en comunicació audiovisual amb varis postgraus, és especialista en Inbound Marketing, ha desenvolupat la seva carrera professional en l’àmbit online treballant en InboundCycle, agència pionera del Inbound Marketing a Espanya. Actualment és el responsable de comptes de l’agència i ha pogut treballar amb clients com Bayer, Oxfam Intermón, Grupo Planeta i Simon, entre altres.
 
Neus Pérez Soler: Sociòloga amb Postgrau en Social Media i Màrqueting Digital, és especialista a Facebook Ads i Social Media Strategist. Formada entre les files de l’empresa Adsmurai es dedica a la formació en Social Media Paid a universitats d’Espanya així com a l’assessoria personalitzada a empreses en Social Media Ads.

 

Organitzat per:

Amb la col·laboracio de: