Que estàs buscant?
Titulació: Grau en Administració d’Empreses i Gestió de la Innovació
Coordinador: Núria Masferrer LLabines
Curs: Optativa
Trimestre: primer
Crèdits ECTS: 4
Professorat: Núria Fernández Pérez
Idiomes d’impartició: 50% català, 50% castellà.
B1_Que els estudiants hagin demostrat tenir i comprendre coneixements en una àrea d'estudi que parteixi de la base de l'educació secundària general, i es sol trobar a un nivell que, si bé té suport en llibres de texte avançats, inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de la vanguardia del seu camp d'estudi
B2_Que els estudiants sàpiguen aplicar els seus coneixements a la seva feina o vocació d'una forma professional i tinguin les competències que cal demostrar per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seva àrea d'estudi
B4_Que els estudiants puguin transmetre informació, idees,problemes i solucions a un públic tant especialitzat com no especialitzat
B5_Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per emprendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia
G1_Ser capaç de treballar en equip, participant activament en les tasques i negociant enfront opinions discrepants fins arribar a posicions de consens, adquirint així l'habilitat per aprendre conjuntament amb altres membres de l'equip i crear nous coneixements
G2_Ser capaç d'innovar desenvolupant una actitud oberta davant del canvi i estar disposats a reavaluar els vells models mentals que limiten el pensament
G3_Integrar els valors de justicia social, d'igualtat entre homes i dones, la igualtat d'oportunitats per a tots i especialment per a les persones amb discapacitat, de manera que els estudis d'Administració d'Empreses i Gestió de la Innovació controbueixin a formar ciutadans i ciutadanes per a una societat justa, democràtica i que es basa en la cultura del diàleg i de la pau
T3_Mostrar habilitats emprenedores de lideratge i direcció, que reforcin la confiança personal i redueixin la por al risc
Objectius d’aprenentatge generals de l’assignatura. |
En acabar l’assignatura l’estudiant entendrà el pes que la gestió emocional té en un equip de treball i la seva importància per la consecució d’objectius econòmics de l’empresa on la intel.ligència emocional i el coaching tenen un paper molt important.
L'aula (física o virtual) és un espai segur, lliure d'actituds masclistes, racistes, homòfobes, trànsfobes i discriminatòries, ja sigui cap a l'alumnat o cap al professorat. Confiem que entre totes i tots puguem crear un espai segur on ens puguem equivocar i aprendre sense haver de patir prejudicis d'altres.
|
Activitats dins de l’aula:
1) MD1 Classes magistrals, 2) MD3 Presentacions, 3) MD4 Càpsules de video, 4) MD5 seminaris, 5) MD7, Treball en grup, 6) MD8 Jocs de rol, 7) Tutories, 8) Treball individual.
TEMA 1.
Els Criteris de l’ empresa Moderna.
Eïnes actuals de gestió de persones
Intel.ligència Emocional i Coeficient Intelectual. Definició i diferències
Neuromanagement, definició i incidència a l’empresa actual
TEMA 2.
Competències Emocionals. Requisit dels perfils de l’empresa actual.
Desenvolupament de les competències més requerides
TEMA 3
Autocontrol de les emocions
L’empatia a les relacions laborals.
Competències de la intel.ligència emocional
TEMA 4.
Coaching
TEMA 5.
Empowerment
Lideratge d’equips de treball
Selecció de personal, valoració i descripció de perfils laborals.
- Treballs en grup i individual
- videos
- Lectura i exposició de llibre
- jocs
60% Treball final escrit o examen final.
40% Treball individual i/o en grup.
(Cal aprovar l’examen final per comptabilitzar la resta d’avaluació. En recuperació es conservaran les notes de les activitats, només s’haurà de fer l’exàmen. Si l’alumne no s’ha presentat a la primera convocatoria, no pot presentar-se a recuperació)