L'IndieDevDay 2022 és una de les fires de videojocs amb més projecció de l’estat

Un any més, el TecnoCampus patrocina IndieDevDay 2022, que en aquesta edició amplia també la seva projecció internacional. A la fira podran veure’s projectes d’alumnes i una ponència d’un profess

El cap de setmana del 29 i 30 d’octubre es podrà gaudir de manera gratuïta, a cotxeres de Sants (Barcelona), d’una edició carregada d’estudis i desenvolupadors exposant els seus videojocs, xerrades i conferències de professionals de la indústria, màquines arcade, realitat virtual, sessions de música de videojocs, exposició de projectes independents i més. L’IndieDevDay és un lloc ideal on fer networking, sobretot per als millors projectes TecnoCampus del Grau de Disseny i Producció de Videojocs, que gaudiran d’un stand a fira.

A l'estand hi haurà una representació dels projectes del grau i un dels professors del grau, l’expert en art Dani Candil, impartirà una xerrada diumenge amb el títol “Direcció d’Art: Manual de Supervivència”. Els projectes que es presentaran s’han dut a terme en el marc de dues de les tres assignatures de “Projectes de Creació i Desenvolupament”, que s’ofereixen en el Grau en Disseny i Producció de Videojocs.

El desenvolupament ha anat de la mà de professors del grau que són, alhora, professionals a la indústria del videojoc:Jordi Arnal (Kaneda Games), Paolo Gambardella (Tangelo Games), Albert Ramon (Kaneda Games), Dani Candil (Alkimia Interactive), Rafa Gonzalez (Alkimia Interactive) i Javier Untoria (Alkimia Interactive).

Els projectes que es presenten són:

  • “Look What I’ve Made”, dels alumnes Gerard Coquard, Héctor Vergel, Cora Real, Jan De Nobel i Nil Muns. Look What I've Made és un videojoc metroidvania amb un toc RPG en el qual el jugador ha d'avançar per les diferents zones del món per desbloquejar habilitats i pujar el seu nivell per poder complir l'objectiu del protagonista.
  •  “AllPack.co”, dels alumnes Pau Bartolomé Alvea, Anabel Jiménez Moreno, Carlos Martínez Bueno, Gerard Montasell Valls, Arnau Reig Méndez, Pau París Muñoz i Daniel de Salabert García. A aquest joc, la prestigiosa empresa de repartiments Allpack.Co ha contractat el jugador, qui ha de conduir com un boig pels carrers de Llama City i entregar tots els paquets a temps si no vol que l'acomiadin.
  • “Claws Out”, dels alumnes Óscar Villalobos Marin, Ariel Valera Chacón, Marc Mas Vidal, Ainoa Tabares Amaya, Marcel Feliu Saperas, Eduard Corral López, Paula Ros Márquez i Rocard Peláez Corberó. Aquest joc és un shooter en tercera persona on el jugador tria entre múltiples bales que tenen diferents efectes i ha de crear els seus propis combos per a enfrontar-se a tota classe d’enemics.
  • “Gyromitra”, dels alumnes Pau Sánchez, Marina Camí, Lidia Álvarez, Joel Rodríguez, Jose Antonio Cánovas, Alex Terradas, Óscar Paz i Josep Franqueza. Aquest joc és un shooter en tercera persona i plataformes on el jugador controla un esperit del bosc.
  • “Merge It!”, dels alumnes Marc Martínez, Pablo Morer, Darian Badia, Pau Ruano, Isaac Tomás, Carlos Carbó, Alex Pascua i Marc Torres. En aquest joc el jugador pren el rol d'Alch, un aprenent d'alquimista que s'embarca en una missió per crear un objecte misteriós que li demana el seu mestre.

    Conferència el diumenge 30 d'octubre a las 15 h: “Dirección de Arte: Manual de Supervivencia” Aquesta xerrada impartida per Dani Candil, Director d´Art d´Alkimia Interactive (THQ Nordic) i professor d´Art al Grau en Disseny i Videojocs del Tecnocampus, explorarà la importància que té l'art en un videojoc i com un Director d'Art desenvolupa la seva feina: des de la gestió emocional i professional de l'equip, fins als entorns, personatges, cerca de referències, un estil sòlid, la llum.