Que estàs buscant?
E11_TUR_Gestionar els espais territorials turístics d'acord amb principis de sostenibilitat
E13_TUR_Interpretar l'estratègia, els objectius i els instruments públics de la planificació turística
E15_TUR_Interpretar un pla públic en matèria turística i les oportunitats que es deriven per al sector privat
T1_TUR_Comunicar amb propietat de forma oral i escrita en les dues llengues oficials de Catalunya
T2_TUR_Mostrar disposició per conèixer noves cultures, experimentar noves metodologies i fomentar l'intercanvi internacional
T5_TUR_Dominar les eines informàtiques i les seves principals aplicacions per a l'activitat acadèmica i professional ordinària
T3_TUR_Formular raonaments crítics i ben argumentats, utilitzant terminologia precisa, recursos especialitzats i documentació que avali aquests arguments
T6_TUR_Desenvolupar tasques de manera autònoma amb una correcta organització i temporalització del treball acadèmic
Aquesta assignatura disposa de recursos metodològics i digitals per fer possible la seva continuïtat en modalitat no presencial en el cas de ser necessari per motius relacionats amb la Covid-19. D’aquesta forma s’assegurarà l’assoliment dels mateixos coneixements i competències que s’especifiquen en aquest pla docent.
El Tecnocampus posarà a l’abast del professorat i l’alumnat les eines digitals necessàries per poder dur a terme l’assignatura, així com guies i recomanacions que facilitin l’adaptació a la modalitat no presencial.
Es combinaran classes teòriques amb l’aplicació pràctica de les competències que es vagin assolint.
Hi haurà professionals del sector convidats a l’aula i/o es farà visita a alguna empresa/entitat turística.
Desenvolupament d’activitats i casos pràctics, anàlisi de textos i notícies d’actualitat referents a estratègies de planificació i gestió de destinacions turístiques, debats a l’aula, etc.
Les activitats es faran tant en petits grups com de manera individual.
Tema 1 . El procés de la planificació turística
Tema 2 . Elaboració i gestió pressupostària
Tema 3. Models de planificació i gestió de diferents destinacions turístiques
Tema 4. Estratègies de Comunicació de les destinacions
AF1. Sesions teòriques
AF2. Seminaris
AF3. Treball en grup
AF4. Treball individual
AF5. Estudi personal
L'avaluació trimestral tindrà en compte els següents aspectes amb els pesos que s'indiquen:
- Examen final de trimestre: 55% (serà necessari treure una nota de 5 punts sobre 10 per poder fer mitjana)
- Treball en grup: 30%
- Participaciói activitats a classe: 15%
A la recuperació només es podrà recuperar la nota de l'examen i es guardaran la resta de notes.
Anton, S. (2009): Introducció a l’espai turístic. Ed. UOC
Calabuig, J. (2009): Destinacions turístiques. Ed. UOC
Vancells A. (Coord), Pérez García, M. (coautora) (2007): Estrategia y gestión del turismo en el municipio. Ed. Servei de Publicacions de la UAB
Valls, J.F. (2004): Gestión de destinos turísticos sostenibles. Ed. Gestión 2000.
Maimí,B (2010) Aplicación Tics en el desarrollo de territorios turísticos. ED CCM
INTERNET