Que estàs buscant?
La comunicació serà en anglès, encara que l'alumne que ho prefereixi podrà fer-ho en castellà o català. La majoria de materials disponibles estan en anglès.
B2_Que els estudiants sàpiguen aplicar els seus coneixements a la seva feina o vocació d'una forma professional i tinguin les competències que cal demostrar per mitjà de l'elaboració i defensa d'arguments i la resolució de problemes dins de la seva àrea d'estudi
E5_Analitzar contextes empresarials, identificar mercats i clients i establir estratègies de màrqueting mitjançant la utilització de tècniques avançades i innovadores.
E10_Reconèixer i comprendre els mecanismes d'innovació i emprenedoria i desenvolupar iniciativa emprenedora a través de models teòrics que s'ajustin a una idea de negoci.
E12_Generar habilitats estratègiques contemplant l'entorn operatiu com a un projecte i establint pautes a llarg plaç i a gran escala
E13_Crear connexions entre persones, col.laboradors i empreses, posant en contacte a gent que en circumstàncies normals no coincidirien.
G2_Ser capaç d'innovar desenvolupant una actitud oberta davant del canvi i estar disposats a reavaluar els vells models mentals que limiten el pensament
T3_Mostrar habilitats emprenedores de lideratge i direcció, que reforcin la confiança personal i redueixin la por al risc
Com et guanyaràs la vida d’aquí a 2-3 anys? Què t’agradaria està fent un dia com avui?
Visualitza el teu futur professional i estil de vida ideal i dissenya el teu pla personal per assolir-lo.
1. AUTO-CONEIXEMENT; ADN PER A FIXAR ELS OBJECTIUS DE CARRERA PROFESSIONAL I ESTIL DE VIDA ADEQUATS.
- Quins son els meus punts forts?.
- I els punt febles?. - Quins son els meus talents?.
- Quines son les meves fortaleses?.
- On pertanyo?.
- Quina és la meva contribució?.
2. OPORTUNITATS ALINEADES ALS MEUS RECURSOS I CAPACITATS; EL “DAFO PERSONAL”.
- Diagnòstic i realisme.
- Detecció d’oportunitats realistes.
3. LA MEVA PROPOSTA DE VALOR ÚNICA: “LA MEVA CORBA DE VALOR PERSONAL”.
- Què em fa únic i diferent?.
- Quins son els meus punts de diferenciació?.
4. EL MEU BUSINESS MODEL CANVAS PERSONAL.
- Com guanyaré diners?.
5. EL MEU PLA PERSONAL ESTRATÈGIC I D’ACCIONS PER A TENIR EXIT.
- Issues Analysis.
- Objectius.
- Estratègies.
- Accions.
- Timing.
- Pressupost.
- P&L.
Treball individual (pla "personal"): 80%
Examen: 20%
L'examen a fi de trimestre suposa el 20% de la nota, sent necessari una nota mínima de 4.0 punts per fer mitjana, i el 80% restant es formarà a partir de l'elaboració i presentació a nivell individual d'un pla "personal", consistent en:
En recuperació s'haurà de fer la prova final que computarà el 50% de la qualificació final, i addicionalment s'haurà de lliurar, el mateix dia de la prova final, el pla "personal", amb document escrit de 15-20 pàgines i l'enllaç al vídeo explicatiu del pla personal de 5’, comptant el 50% de la qualificació final.
Un alumne que no s'hagi presentat a la primera convocatòria NO es pot presentar a la recuperació.
Clark, T., Osterwalder, A., Pigneur, Y., Borgeaud, E., Smith, A., & Papadakos, T. (2012). Business model you. Pearson France.
Business Model You. (2012). Business Model You. https://businessmodelyou.com/
Buckingham, M., & Coffman, C. (1999). First, break all the rules: what the world’s greatest managers do differently. Simon & Schuster.
Handy, C. (2003). The elephant and the flea. Harvard Business School Press; London.
Heath, C., & Heath, D. (2013). Decisive: How to Make Better Choices in Life and Work. Crown Business.