Que estàs buscant?
L’assignatura no necessita cap requisit de superació de matèries prèvies per part de l'estudiant. No obstant això, és recomanable haver assolit el nivell B2.1 del Marc Europeu Comú de Referència d’Idiomes.
CB5_Que els estudiants hagin desenvolupat aquelles habilitats d'aprenentatge necessàries per empendre estudis posteriors amb un alt grau d'autonomia.
CB1_Que els estudiants hagin demostrat tenir i comprendre coneixements d'una àrea d'estudi que tingui la base en l'educació general, i s'acostuma a trobar a un nivell que, si bé es recolza en llibres de text avançats.inclou també alguns aspectes que impliquen coneixements procedents de la vanguardia del seu camp d'estudi
CE6_Aplicar les tecnologies i sistemes d'informació i comunicació de les cures de salut
CE16_Capacitat per descriure els fonaments del nivell primari de salut i les activitats a desenvolupar per proporcionar una atenció integral d'infermeria a l'individu, la familia i la comunitat. Comprendre la funció i activitats i actitut cooperativa que el professional ha de desenvolupar en un equip d'Atenció Primaria de Salut. Promoure la participació de les persones, familia i grups en el seu procés de salut-enfermetat. Identificar i analitzat la influència de factors interns i externs en el nivell de salut d'individus i grups. Aplicar els mètodes i procediments necessàris en el seu àmbit per identificar els problemes de salut més rellevants en una comunitat. Analitzar les dades estadístiques referides a estudis poblacionals, identificant les possibles causes de problemes i salut. Educar, facilitar i recolzar la salut i el benestar dels membres de la comunitat, les vides dels quals estan afectades per problemes de salut, risc, patiment, enfermetat, icapacitat o mort.
CT 1 Desenvolupar la capacitat d'avaluar les desigualtats per raó de sexe i gènere, per dissenyar solucions
Atès el nombre de ciutadans de l’àrea metropolitana de Barcelona - Maresme que fan servir l’anglès com a llengua de comunicació i les possibilitats de mobilitat dels professionals de la salut dins de la Unió Europea, tenir una base sòlida de coneixements de llengua anglesa es considera un element important de la formació d’un estudiant d’infermeria.
A més a més, atesa la quantitat d’articles acadèmics publicats en llengua anglesa dins de l’àrea de les ciències de la salut, la capacitat dels estudiants de grau de poder llegir en anglès de manera efectiva ha esdevingut imprescindible.
L’objectiu principal d’aquest curs és:
D’aquesta manera, els resultats de l’aprenentatge són els següents:
La metodologia del curs serà en si mateixa model del que es vol treballar i de naturalesa molt pràctica. Cada sessió inclourà una varietat d'activitats dissenyades per desenvolupar les principals estratègies lingüístiques. Hi haurà classes amb grup gran i classes amb grup petit, en les quals es potenciarà el treball en equip.
Sinopsi:
Continguts específics:
Academic Listening
Content-Based Listening
Academic Reading
Content-Based Reading
AF1. Clase magistral | 3.05 | 26,25 |
AF5. Seminarios | 0 | 0 |
AF6. Trabajo en grupo | 0 | 0 |
AF7.Trabajo individual | 0 | 0 |
AF9. Estudio personal | 1,95 | 48,75 |
La còpia total o parcial en qualsevol de les activitats d'aprenentatge significarà un "No Presentat" en l'assignatura, sense opció a presentar-se a la prova de recuperació i sense perjudici de l'obertura d'un expedient per aquest motiu.
Sistema de evaluación | Ponderación | ||||||
SE1. Examen
|
40% |
||||||
SE2. Trabajos individuales | 20% | ||||||
SE3. Trabajos en grupo | 10% | ||||||
SE4. Participación en aula | 10% | ||||||
SE5. Seminarios | 10% | ||||||
SE7. Prueba práctica | 10% |
Activitat avaluadora en període de recuperació | Ponderación |
SE1. Examen | 40% |
Avaluació final Examen de recuperación de dues parts: | |
Part A: Comprensió auditiva Consisteix en una audició d’una situació real contextualitzada. S’ha de prendre apunts i contestar unes preguntes. | |
Part B: Comprensió lectora Es llegeix un text de l’àmbit sanitari. S’ha de contestar unes preguntes |