Que estàs buscant?
E1_Dissenyar i programara les interífices gràfiques de portals web estàtics o dinàmics, d'aplicacions interactives i de videojocs, seguint criteris d'usabilitat i accessibilitat
E4_Dissenyar, planificar, editar, programar i comercialitzar aplicacions multimèdia interactives
E17_Redactar peces periodístiques de diferents gèneres amb els seus sistemes de titular i expressar-se correctament tant de forma escrita com oral
Amb l’objectiu que l’alumne assoleixi les habilitats necessàries per a poder entendre la funció de la publicació electrònica i els seus camps d’aplicació. Aquesta assignatura aprofundeix tant en el camp del disseny de comunicacions web, com en el camp de la producció de suports tecnològics que la recolzen.
Classes teòriques: A excepció d'algunes classes magistrals, la resta de classes el professorat proposa i resol problemes, fent exposició dels continguts teòrics necessaris per a la seva resolució. Cadascuna d'aquestes activitats solen ser sencills problemes o exercicis de comprensió dels continguts que s'estan presentant. L'alumne disposa i utilitza com a material de suport dins del campus virtual. La solució d'aquests problemes és publicada passats uns dies i comentada a classe. Això, permetrà a l'alumne anar a classe havent fet una lectura prèvia dels temes i, a classe, concentrar-se en les explicacions del professor, prenent les notes que cregui oportunes per a un estudi posterior.
Classes pràctiques: Tot i que aquestes classes es realitzaran en els laboratoris, es recomana a l'alumne utilitzar el seu propi portàtil per a major comoditat. Algunes de les pràctiques seran individuals, i d’altres els alumnes s'agrupen en equips de 3 o 4 persones. La dinàmica de les activitats consisteix en una explicació de la tasca que es realitzarà durant les dues següents setmanes i una atenció personalitzada per a la resolució de dubtes.
Ponderació de notes
Per poder tenir en compte la nota de pràctiques i la nota de treball a classe, la mitjana dels exàmens ha de superar el 5. La convocatòria extraordinària de l'assignatura recuperarà la nota dels dos exàmens.
Les activitats (pràctiques i treballs) no es poden recuperar. En el cas del plagi o còpia, quedaran penalitzats tant l’alumne plagiat com l’alumne plagiador. L'alumne haurà de lliurar els treballs en els terminis establerts. Altrament, la nota d'una activitat lliurada fora de termini és un 0.
MacDonald, Matthew. HTML5: The Missing Manual. Sebastopol, Califòrnia: O'Reilly, 2011
https://www.amazon.com/HTML5-Missing-Manual-MacDonald/dp/1449363261
McFarland, David Sawyer. CSS3: The Missing Manual, 3rd Edition [en línia]. 3. Sebastopol, Califòrnia: O'Reilly, 2012
http://www.oreilly.com/pub/missingmanuals/csstmm4e
Palacios, Alfons. Apunts de Publicació Electrònica. 5.9. Mataró: Publicació electrònica a l'espai Atenea, 2015.
Designing Web Usability: The Practice of Simplicity - Jakob Nielsen, 1999 - https://www.amazon.com/dp/156205810X?tag=useitcomusablein
Damian Wielgosik. How to Code in HTML and CSS3.
Processing comunity times JavaScript comunity - https://p5js.org